פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה על השירות הלקוי וצוות לא מקצועי של חברת ישראייר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בן יהודה 23, תל אביב 63806 כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על שירות הלקוי אשר קיבלתי ולדרוש פיצוי על עוגמת נפש שנגרמה לי.

בתאריך 8.9.06 בשעה 5:30 נחתתי בשדה תעופה בן-גוריון מטיסה מספר 114 מלונדון של חברת ישראייר.

מסיבה לא ידועה לי, צוות חברת ישראייר אשר קיבל את האנשים לטיסה בלונדון החליט לא להעלות את המזוודה שלי וזאת בלי להודיע לי על כך, כמו כן לא קיבלתי שום הסבר או הודעה על מיקום של המזוודה שלי בהגעתי לארץ. השירות הלקוי שכזה ואי ודאות לגבי מיקום המזוודה שלי גרם לי עוגמת נפש ודאגות לתכולת המזוודה.

לבושת חברת ישראייר חיכיתי למזוודה שלי ארבעה ימים מרגע הנחיתה בישראל ! כאשר במהלך אותם ימים לא קיבלתי שום עדכונים והסברים מחברת ישראייר.

תודות צוות העובדים של נמל תעופה בן-גוריון נודע לי כי המזוודה שלי הגיעה לארץ עם טיסה אחרת וקיבלתי אותה חזרה.

חשוב לציין כי המזוודה שלי הגיעה אליי במצב נורא ותכולתה הייתה מבולגנת ואינה כפי שאני ארזתי אותה לפני עלייה לטיסה הנ"ל.

בתאריך 13 ספטמבר 2006 שלחתי לחברת ישראייר מכתב תלונה על השירות הלקוי ועדיין לא קיבלתי שום תגובה למכתב, מבחינתי זה חוסר אחראיות וחוסר כבוד מצד חברת ישראייר וזה ממש לא מקובל.

לטיפולכם!
תודה רבה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי והתנצלות פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה