פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול רשלני בנוסעים ובמטענם נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
טסנו בטיסה מס' 351 לוורונה בתאריך 5.10 בחברת ישראייר.
לאחר שנחתנו בוורונה הגיעה מזוודה חתוכה לגמרי כאשר גם השקיות בהן היה מאוחסן המטען היו חתוכות וקרועות.
חלק מהמטען נגנב והמזוודה הושחתה לגמרי.

כאשר טסנו חזרה מוורונה בטיסה מס' 352 לישראל, הטיסה עוכסה במשך שעות רבות והפסדנו יום עבודה היו ובמקום לנחות בשעה 02:10 נחתנו בשעה 04:30 כך שלא יכולנו להגיע לעבודה.

מזוודה אחת הגיעה מפוחמת לגמרי והשנייה דפוקה .

מעולם לא קיבלנו יחס גרוע שכזה מבחינת מוקד שירות הלקוחות- אותו אנו מנסים להשיג כבר במשך שבוע ולא מצליחים.....

עוגמת הנפש רבה ביותר וכך גם הנזק הכספי!!!!

בושה וחרפה שחברת תעופה ישראלית מתנהגת כך!
נזק כספי הולם וכמובן מענה אנושי פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה