פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה 972 מבנגקוק - השמטה מרשימת נוסעים + העדרות נציג החברה בבנגקוק + מקומות ישיבה נושא התלונה:
‏שבת ‏28 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

בתאריך ה-14 לאוקטובר טסתי עם ישראייר בטיסה 971 לבנגקוק כאשר מועד החזרה נקבע מראש לתאריך 28 לאוקטובר. כיומיים וחצי לפני הטיסה חזרה אישרתי ביחד עם בת זוגי את הטיסה אולם כאשר הגענו לשדה התעופה בשעה 10:30 בבוקר כאשר הטיסה נקבעה לשעה 14:20 נדהמנו לגלות ששמי הושמט מרשימת הנוסעים ואיני יכול לעלות לטיסה בעוד שבת זוגי רשומה ויכולה לעלות לטיסה (יש לי צילומים של רשימת הנוסעים). מיותר לציין את הלחץ שמצב כזה יוצר ועוד במיוחד כשאין אף נציג של ישראייר שניתן לדבר איתו (יום שבת בארץ) לא בארץ ולא בבנגקוק. מסתבר שעל הצ'ק אין לטיסה אחראים תאילנדים שמאשימים את ישראייר בבלאגן אחד גדול וייעצו לי לחזור בשעה 13:30 לדלפק הצ'ק אין ולבדוק אם יש מקום בסטנד-ביי כאשר אם לא יהיה מקום אני אאלץ להשאר בבנגקוק ולהחמיץ את פתיחת שנת הלימודים. מעבר לעוגמת הנפש הרבה שנוצרה לי במצב זה ועלות גבוהה של שיחות לארץ ולקונסוליה הישראלית בניסיון לפתור המצב (כמעט 8 ש"ח לדקה), ניסיון אשר לא צלח, זהו רק תחילתו של הסיוט שנמשך לאחר מכן בכמעט 11 שעות טיסה כאשר עליתי למטוס ברשימת סטנד ביי (ממש במזל) וקיבלתי מושבים 9 A ו-B שמתאימים לגמדים ולא לאנשים כמוני הנמתחים על 190 ס"מ. מדובר במושב עם 20 ס"מ מרווח בינו למושב שלפניו וגב הכיסאות אינו יכול לרדת מאחר והמושב צמוד לשירותי המטוס. ואני שואל, האם זוהי תמורה ראויה לכספים ששילמתי עבור הטיסה הזו. הלחץ הנפשי, הכאבים בכל הגוף מהישיבה הצפופה, זמן ההמתנה הרב ליד עמדת הצ'ק אין והטעם המר שנוצר בסוף הטיול שאמור היה להיות חופשה חלומית עבורנו?
לצוות המטוס, אגב, לא היה דבר לומר מלבד: "תרשום מכתב תלונה", "אנחנו לא אחראים על שיבוץ המקומות בטיסה" ו-"נשאל אם מישהו יהיה מוכן להחליף איתך מקום". איני מבין מדוע אנשים קצרים בגובה של עד 170 ישבו במקומות עם יותר ממטר מרווח לרגליים בעוד שאני, שהגעתי לצ'ק אין לפניהם ובגלל המחדל של ישראייר נאלצתי לשבת במושב כמתואר לעיל. זה לא הגיוני.
לסיכום, אני שוקל להגיש תביעה נגד החברה אולם אני נותן לחברה הזדמנות לנסות ליישב את המצב בדרך יותר דיפלומטית.

בתודה מראש,

יניב מור
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי הולם פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה