פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התיחסות למכתב תלונה שנשלח ב-6.10.06 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התיחסות גסת רוח וחוסר הקשבה וכבוד מצד מנהל טיסת ישראייר בניס, דבר שגרם לעגמת נפש ועלות כספית.
עלבון עגמת נפש מתמשכת... סוג הנזק :
ה ת י ח ס ו ת לו רק משהו היחה מתיחס ועונה תשובה פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה