פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
‏שבת ‏29 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נסענו לברצלונה ל-4 לילות בטיסת צארטר ע"י חב' ישראייר כאשר נמסר לנו כי זה כולל ההעברות לבית המלון הנושא בוצע ע"י נציג בשם שאול אשר שלח עובד שלו בשם זיוון השרות הלקוי היה בקטע של ההחזרה לשדה התעופה בליל ה-29 לאוק' מסתבר כי ההסעה לאיסוף יצאה בשעה 1900 מקוסטה בראוה והגיעה לאיסוף בברצלונה ב-2015 לערך ובמשך כ-3 שעות נוספות ביצעה איסוף חוזרים מבתי מלון נוספים ברחבי העיר ל-ש"ת הגיעה בשעה 2230 לערך .ז"א משך זמן שאפשר לנסוע ברכב מת"א לאילת כמעט שלא לדבר על הצורך בעשיית צרכים אישיים(כנראה כולם התאפקו
כאשר בהסעה שולבו אנשים שטסים בטיסה של חב' ארקיע בשעה 2350
זיוון נציג חב' השטיח המעוףף ירד בגמר האיסוף בעיר נתן לנו תדריך קצרצר לאן לגשת בטרמינל וירד במלון שלו בעיר מהסיבה"אין לי איך לחזור למלון"
נראה לנו כי השיטה לאיסוף של כ-4 שעות נוטה בהתעללות בנוסעים בלשון המעטה. שלא לדבר על האנשים שחלקם המתין מעל לשעה או יותר לאיסוף לטיסה
את התלונות של הנוסעים אמרזיוון כי נפנה לשאול האחראי מטעם חב' השטיח המעוףף ??????
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אפשטיין, מנהלת מח שם ותפקיד:
לצערנו, בפניה זו חסרים פרטים המאפשרים תגובה לגופו של עניין. נשמח להגיב לאחר קבלת כל הפרטים המתאימים, כגון מספר הזמנה , שמות הנוסעים כפי שמופיע בדרכון, תאריכים ושמות הנציגים מהם נמסר מידע זה או אחר. תגובה:
א פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה