פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק למזודה סימוכין 01185 05 07 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר 2005 בני שי שינוולד טס בחברת ישראייר מאילת לחיפה .
כאשר קיבל בשדה התעופה את המזודה ,היא היתה קרועה ידיות המזודה נתלשו ממקומם ,בני פנה לחברת ישראייר ורק היום קיבלנו את תשובתם כי הם לא אחראים לנזק שנגרם למזודות , והדבר נגרם מבלאי, ברצוני לציין כי מדובר במזודה חדשה ,שאמנם עברה מספר נסיעות בחברת אל על והיתה שלמה ובמצב שמאפשר שימוש , אילו בני לא היה טס בחברת תעופה המזלזלת ברכוש לקוחותיה ,ולפחות מכירה בנזק שנגרם ע"י האנשים שפעלו מתאמה ומשינוע מדרגה ז ומטה לא היה נגרם נזק בלתי הפיך למזודה .חברת ישראייר מתנערת מלקוחותיה ויש להזהיר את הציבור מנזק לרכושם ומזילזול שמפגינה חברת ישראייר .משפחתינו לא תטוס בחברת תעופה כזאת.
כספי סוג הנזק :
תיקון הנזק שניגרם למזודה פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אפשטיין, מנהלת מח שם ותפקיד:
הנוסע קיבל תשובה עניינית וברורה לתלונתו. תגובה:
א פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה