|
|
|
|
|
|
דיילת ישראייר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בטיסה חזרה מניס לנתב"ג ב7/72008 ביקשתי מהדיילת (שמה כנראה יפעת או אפרת) כוס תה, היא ענתה שיגיע בהמשך. בהמשך כאשר היא עברה עם עגלת המזון שאלתי אם כבר יש תה, והיא במקום לענות פשוט שעדיין לא עוברים עם המשקאות החמים ענתה במשפט השכונתי: "מה אתה רוצה שאני אוציא לך תה מהראש שלי?!". זאת לא רמה של חברת תעופה בינלאומית, צורת הדיבור הנמוכה הזאת התאימה גם לבדיחות העלובות של הטייס שביקש באותה הטיסה "לכבות את המכשירים הסלולריים שמשבשים את מערכת הניווט של המטוס אם אתם לא רוצים שננחת באיילון במקום בנתב"ג" גרוע.
|
קביעת סטנדרט של רמת שירות בטיסות והדרכת הדיילים להתנהגות מכובדת. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראייר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|