פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסה ע"י ישראייר + הודעה על כך במייל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנה מספר: 988038 פניה מספר 12354-08
חבר שלי הזמין כרטיס טיסה מניו יורק לארץ, לפני מספר ימים חברת ישראייר שלחה לו מייל כי הם ביטלו את הטיסה חזור בתאריך ה21.9.08, אולם בהסתמך על הכרטיס שנרכש זה מכבר חברי קנה כרטיס פנימי בארה"ב בכדי להגיע לניו יורק ולחזור ממנה למקום מגוריו. בנוסף אני התחייבתי לשכור עבורו חדר בדירה למשך התקופה בה ישהה בארץ. הוא פנה לישראייר והם לא מצאו לו תאריך מתאים שכן מה שהציעו היה או מאוחר מידי שהוא חייב לחזור לעבודה, או מוקדם מידי שגם ככה שהותו בארץ קצרה, וכן זה פוגע בהתחייבות שלי לשכירת החדר, בנוסף שתי ההצעות גוררות את ביטול הכרטיס הפנימי שהוזמן בארה"ב.
מאחר שלא נמצא תאריך מתאים חברת ישראייר "הואילה בטובה" להסכים להחזיר את כספו בחזרה, אולם כאמור עליו לבטל את הכרטיס הפנימי ועל כך לא הסכימה לפצותו. לא זאת בלבד אלא שהוא אמר להם שהוא לא חתם על שום חוזה שמאפשר לישראייר לבטל את הכרטיס כאוות נפשה, והנציג ברוב חוצפתו ענה שישראייר לא חתמה על חוזה שלא מאפשר לה לעשות כן. הרשו לי לחדש לכם משהו, תחילה- כן מדובר בחוזה בעל פה שהינו חוזה לכל דבר ועניין. דבר נוסף גם אם החוזה היה בכתב והיה כתוב בו שחור על גבי לבן כי ישראייר יכולה לבטל את הכרטיס כרצונה, סעיף זה לא שווה כלום מאחר שמדובר בחוזה אחיד ואין ספק כי מדובר בסעיף מקפח. ברור כי מדובר פה בהפרת חוזה ע"י חברת ישראייר שהרי מדובר בנתון הבסיסי ביותר של ההסכם- הטיסה עצמה!!!!
עוד דבר שאיני מבינה- מדוע כשהלקוח מבטל את הטיסה עליו לשלם 150$ קנס ואילו אם החברה מבטלת היא יכולה להתנער מאחריות ללא כל בעיה??? אין זה צודק כלל, בעיקר בהתחשב בעובדה שהלקוח הקטן נפגע הרבה יותר קשה מהחברה בעלת האמצעים הכללים.
אציין כי פניתי לחברת ישראייר בכתב וזו ענתה לי שהטיפול יקח זמן רב, דרך נהדרת להתנער מאחריות ולהרוויח זמן, זמן שאין מאחר ומועד הטיסה קרב (הלוך ב8.9) . בנוסף אין כמעט דרך לתפוס אותם טלפונית מאחר ושירות הלקוחות עונה לטלפונים רק שעתיים ביום, האם זהו שירות???? בחוסר ברירה שלחתי פקס שהרי זה פלא גם הוא לא נענה.
אם לא יימצא פתרון הולם בכוונתי להעביר את הלינק לדף זה בו מופיעות כל התלונות על ישראייר לכל נמעני במייל בבקשה שיקראו ויעבירו לחבריהם וכן הלאה, אני מציעה גם לכם לעשות כן. וכמובן אם לא תהיה ברירה אגיש תביעה, שהרי מדובר בזכייה בטוחה.
כספי סוג הנזק :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה