פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ויחס מחפיר ללקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה-25/12/08 ביצעתי עיסקה/רכישה באתר האינטרנט של החברה. להפתעתי הרבה, לאחר זמן מה נמסר לי טלפונית כי על אף מה שהיה כתוב במפורש בתהליך העיסקה באתר אין אפשרות לשנות את הטיסות מבן גוריון לשדה דב. ברצוני להדגיש כי באתר היה כתוב במפורש כי יש אפשרות לשנות מיקום ומועדי טיסות בתוספת תשלום - אופציה אותה בחרתי וקיבלה אישור באתר, מספר אישור/עיסקה:60884.

מכיוון שלא קיבלתי תשובות מספקות מהנציגה, השיחה הועברה לאחראית/מנהלת צוות בשם אוקסנה שמלבד זאת שלא הצליחה לספק תשובות לגבי ההטעיה באתר החברה, ניהלה עימי שיחה בטון דיבור תוקפני, תשובות חוצפניות ויחס כללי מזלזל ובוטה.
דוגמאות למשפטים נבחרים שנאלצתי לספוג:
...אמרתי לך בפעם האלף ואני לא מתכוונת להסביר שוב בפעם ה...
...אני לא אוריד את הטון ואגיד לך...
....את יכולה לרצות לדבר עם מנהל שלי אבל אי אפשר ....

מיותר לציין כי אין זה מן הראוי לכל נציג הנותן שרות לקהל,ועל אחת כמה וכמה אחראי על צוות שבדרך התנהלותו מהווה דוגמא לאחרים.
כמו כן אוקסנה לא הסכימה להעביר אותי למנהל/ת ישיר/ה שלה, וכאשר פניתי בשנית (לנציג אחר), שניסה להעביר אותי למנהלת המחלקה, לאחר זמן המתנה קצר אמר לי כי לא יוכל להעביר אותי על אף כוונותו הראשונית... ברור כי בכל ההתנהלות שתארתי יש טעם לפגם כי חברה שמכבדת את עצמה (ואת לקוחותיה..) מאפשרת לנהל שיחה עם מנהל אחראי.

לצערי נאלצתי לפנות לשרות לקוחות ישראייר בפקס.
עוד באותו היום שלחתי פקס ועד היום לא קיבלתי שום התייחסות לפנייתי.

אני מקווה שתוכלו לעזור לי לקבל תגובה הולמת ,מחברת ישראייר, לאחת מחוויות השרות הגרועות ביותר שנתקלתי בחיי.
עוגמת נפש, עלבון, כספי ו סוג הנזק :
התייחסות הולמת ומפורטת לגבי הטיפול בפנייתי פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
אחד מהמוקד הפנים ארצי שם ותפקיד:
אולי הלקוחות הישראליים-שחושבים שהכל מגיע להם והכל מותר-פעם אחת יקשיבו לטון דיבור שלהם,ולדיבור שלהם באופן כללי.
איכשהו לא נשמע לכם מוזר שכל הנציגים של ישראייר מזעזעים ביחס שלהם כלפי הלקוחות,האתר שלנו על הפנים,ומטוסים לא טסים-ורק הלקוחות המסקנים קורבנות.
אולי כדאי פעם אחת להיזכר-שכשאתם מתקשרים לישראייר ומתחילים לצעוק שם על כל אחד ואחת-לא משנה מה התפקיד שלו-גם אנחנו אנשים.וזה שאני נציג ואתה לקוח לא אומר שלך מותר לדבר בטון מזלזל ולקלל ולאיים ובואו לא נמשיך עם זה.
תגובה:
לשים לב לעיתים ש"נציג שירות" זה אותו בן אדם כמוכם-בעל שתי ידיים ושתי רגליים,וגם לו מגיע יחס אנושי,אולי אם לא תתקפו את הנציג-הוא באמת ישתדל עוד יותר לעזור?? פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה