פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי בגין נזק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פרטי תלונתנו – או לוח הארועים

1. ביום 12/10/2008טס בני עם בני ביתו בחב' ארקיע בטיסת ישראייר מס' ISR 201 - מנתב"ג לאמסטרדם.

2. בדלפק בנתב"ג מסרו מזוודה שלמה וטובה וכאשר קבלנו את המזוודה בשדה התעופה סחיפול- אמסטרדם גילו כי דופן המזוודה נבקע, נקרע ושלד המזוודה נחשף. עד כדי מצב שלא היתה ראויה לשמוש נוסף.

3. בעקבות הקרע חלק לא מעט מתכולת המזוודה אבד.
בין הפריטים שאבדו: מכונת גילוח חשמלית, כל כלי הרחצה, פרטי לבוש ועוד....

4. בסחיפול הפנו אותם לדלפק המטפל בכך שם ניתן בידנם "דו''ח נזק למזוודה" עם הנחיה לפנות לארקיע כאשר ישובו לישראל
רצ"ב הדו''ח

5. ב - 26/10/2008 שבו לישראל. מטבע הדברים פנו תחילה ל"ארקיע". משם הופננו לנתבעת וחזרה וחוזר חלילה.
בהמשך הופנו לחב' לאופר (חברה העוסקת באובדן של כבודה), כך במשך מס' ימים הופנו מכתובת אחת לכתובת אחרת.

6. ביום 3/11/2008 פנו לשתי כתובות אינטרנטיות אותן מפרסמת הנתבעת:
א. [email protected]
ב. [email protected]
ג. קבלו מענה בדוא"ל

7. ביום 5/11/2008 פנו בתזכורת ל שרות ישראייר בדוא"ל וקבלו מענה בדוא"ל.
בו אשור קבלה,

8. ביום 9/11/2008 פנו למנכ''ל ישראייר וקבלו מענה בדוא"ל ואשור קבלה..

9. ביום 14/11/2008 נשלחה תזכורת למנכ"ל באינטרנט ובפקס. וקבלו אשור קבלתם אצל ישראייר.

בצר להם !! באין מענה !!! בצעו במקביל פניה חוזרת לכתובות הקודמות בחברה וקבלו אשור קבלתם אצל ישראייר.

10. ביום 21/11/2008 נשלחה תזכורת נוספת, בפקס ובדוא"ל, בה התראה לפני פניה לגורמים שמחוץ לישראייר. וקבלו אשור קבלתם אצל ישראייר

עד לכאן !! משך חודש ימים, תוך שימוש באין סוף דרכי תקשורת. לא הצליחו לפרוץ את חומת השתיקה וחוסר ההתייחסות של ישראייר.

11. ב 1/12/2008 נתקבל אצלם מכתבה של גב' בן-ציון ממח' פניות לקוחות בישראייר.
ראשיתו התנצלות הנתבעת על כל שארע להם במפגשם המקומם (המתואר עד לכאן) עם ישראייר.
בהמשכו, הצעת הנתבעת לחסול מוחלט של תביעתם.
רצ"ב העתק צילומי של מכתב הצעת הנתבעת כולל טופס ויתור.

12. לצערם לא מצאו בהצעת הנתבעת מענה הוגן לנזק הממשי שנגרם להם. לאחר שיקול דעת מעמיק של מס' ימים, ביום , 8/12/2008 ענו לנתבעת במכתב בו בקשה מנומקת לשקול הצעתם מחדש. רצ"ב העתק צילומי של המכתב לישראייר

13. למרות דברי ההתנצלות של ישראייר כמתואר בסעיף 11 וכנאמר בנספח יא'. ישדאייר נעלמה ונאלמה – בני ובני ביתו חזרו לצערם ל"מסלול- השתיקה" וההתעלמות – הם פשוט לא קיימים....
בתום שבועיים, ב - 21/12/08 שלחו לנתבעת תזכורת בפקס.

14. כשסבלנותם פקעה בחרו ב"דרך של פעם" ושלחו ב – 11/01/2009 את מכתב התזכורת (סעיף 13) ב"דואר רשום". רצ"ב העתק של אשורי ה"דואר הרשום.

ואחרי כל זה נותרו עומדים בפני קיר אטום, ללא מענה !

מיותר לציין שלכל פרט שמוזכר כאן יש גיבוי במסמכים אותם לצערי לא ניתן כנראה להעביר בסוג קשר זה


בכבוד רב

מוטי שלו






























דו"ח נזק למזוודה מנמל תעופה אמסטרדם































תשובה להצעת ישראייר
משפחת נבון-שלו
רח' רמז 31
תל אביב 62192

5 בדצמבר 2008
לכבוד
גב' תמר בן-ציון
מח' פניות לקוחות
ישראייר תעופה ותיירות בע"מ
רח' בן יהודה 23
תל אביב 63806

באמצעות פקס: 7604055 03



מבלי לפגוע בזכויות
ג.נ.

הנדון: פנייה 13454-08 הזמנה 1017454
סמך: מכתבך מ- 26 בנובמבר 2008

קראנו בעיון רב את מכתבך שבסמך ממנו למדנו כי ישראייר משקיעה מאמצים רבים כדי לשרת את לקוחותיה. צר לנו !!! אנו כלקוחות לא חשנו כך במהלך הטיפול בענייננו. גם עתה למקרא דברייך המאוד נעימים ומרגיעים, לא ברור לנו מדוע היינו צריכים להמתין "לתשובה אנושית" למעלה מחודש ימים. כלקוח אומר: אם אלה התוצאות נותרה לכם עבודה רבה.

לגבי תכולת המזוודה:
השכלנו מדבריך בדבר הכבודה - חוק התובלה האוירית – אמנת וורשה וגו'.
גם אנו כמוך, מסכימים שהגיון בריא הנחה את יוצריו. אך מכאן ועד הקביעה כי משקל הכבודה שאבדה עומד על 2 ק"ג, המרחק רב.
מדובר במזוודה שנבקעה וכשליש מתכולתה אבד. עובדה שנבדקה, נבחנה ונקבעה ע"י נציג מוסמך מטעמכם בנמל התעופה "סחיפול" באמסטרדם.
סביר להניח שברשותכם מצוי משקלה של המזוודה שלמיטב ידעתנו עמד על כ- 20 ק"ג. על פי נתונים אלה נכון היה לבסס את חישוביכם שהיו מגיעים לאובדן כבודה במשקל של כ- 6.5 – 7 ק"ג. ולא חישוב (מיקרי) על מס' פריטים שצויינו בפנייתנו שהיוו דוגמא מזערית לאובדן.

ולגבי המזוודה:
לדבריך: "חבל שלא החזרתם את המזוודה...."
בפנייתנו הבהרנו כי הנזק שנגרם למזוודה היה (על פניו) בלתי הפיך. כך גם הבנו מתשובת "מומחה" - נציגכם לענייני כבודה באמסטרדם, כאשר שאלנו אותו אם אפשר והיכן אפשר לתקן את המזוודה כי במצבה לא ניתן לעשות בה שימוש. הוא עיוות את פניו, הצביע על הטופס שמסר בידנו (דו"ח נזק למזוודה), ואמר שעם הטופס נפנה לישראייר בישראל. הוסיף ואמר כי למזוודה כזאת אין תקנה.
באף שלב לא נאמר לנו ולא העלנו בדעתנו שעלינו ל"גרור" עמנו מזוודה מרוסקת חזרה לישראל. מה ההגיון והצורך בכך לאחר שנציגכם ראה בדק והביע דעתו על מצבה ופסק כי היא ללא תקנה.










גובה הפיצוי:
לא ברור מדוע את קושרת – או מה הקשר בין המזוודה שנקנתה באמסטרדם לבין המזוודה שנהרסה ולפיצוי עבורה. הרי יכול היה להיות מצב שבדרכנו חזרה היינו אורזים את חפצנו בשני צ'ימידנים זולים. ואז מה ?? הייתם מפצים אותנו במחיר הצ'ימידנים.
מה היה קורה אילו היינו קונים מזוודה קשיחה יפה ויקרה מאד כמותה ראינו (ונדהמנו) בחנות המזוודות באמסטרדם ??? שם הראנו את המזוודה הפגועה ובקשנו לרכוש מזוודה שנראית כמותה ואיכותית כמותה !! הכל כדי שנוכל להחזיר להורינו (מהם שאלנו את המזוודה) מזוודה "קרובה" באיכות בצורה וכו', אגב - שם גם חזרו וקבעו כי המזוודה היאTotal Loss
שם, בחנות, גם נשארה המזוודה הפגועה.

לפיצוי אין שום קשר למחיר ששילמנו עבור המזוודה החדשה. גם אם הייתה בידנו הקבלה לא היינו יכולים למיטב הגיוננו, ל"טוב או לרע", לדרוש את ערכה.

הפיצוי חייב לתת מענה למזוודה שנהרסה. כך גם משתמע חד משמעית מדבריך במכתבך שבסמך : "וכך ניתן היה לתקן אותה על חשבוננו או להחליפה במזוודה חדשה".
המזוודה שנהרסה נקנתה ע"י הורי רק לפני כשנה וחצי בכ – 700 ₪. ב"חייה הקצרים" בילתה בטיול אחד בודד (פרטי, במכונית צמודה) של 21 יום באירופה. לא עברה נמלי תעופה רבים ואין סוף של "ידיים" לא ידועות, נשמרה אצל הורי כחדשה ויצאה עמנו לאמסטרדם, ובדרך נהרסה ומאחר ולא ניתן היה לתקנה יש לפצות אותנו במזוודה חדשה כמתחייב מדבריך שלך.

לכן לא נוכל להסכים לפיצוי המוצע.
אנו מקוים כי תקבלו את הסברנו ונימוקינו ותשקלו מחדש את גובה ודרך הפיצוי בהתאם.

מצפים להתייחסותך.


בכבוד רב

עופר נבון-שלו














תזכורת לתשובה משפחת נבון-שלו
רח' רמז 31
תל אביב 62192
לכבוד 21 בדצמבר 2008
גב' תמר בן-ציון
מח' פניות לקוחות
ישראייר תעופה ותיירות בע"מ
רח' בן יהודה 23
תל אביב 63806 - באמצעות פקס: 7604055 03

מבלי לפגוע בזכויות
ג.נ. ת ז כ ו ר ת !!!

הנדון: פנייה 13454-08 הזמנה 1017454
סמך: תשובתנו מיום 5 בדצמבר 2008 במענה למכתבך מ- 26 בנובמבר 2008

פנייתנו במענה למכתבך שבסמך נותרה ללא מענה.
משבוששה תשובתכם, ניסינו להשיגך בטלפון המופיע במכתבך. שם נתקלנו במחסום המענה הקולי המפנה את הפונים אל נתיב הפקס.
אגב - אם זה הנתיב שנבחר על ידכם למה אתם מפרסמים את מס' הטלפון, משלים את הפונים, המבזבזים את זמנם וכספם כדי לשמוע מענה קולי המפנה אותם לפקס או לת.ד. ?

אני מפנה אותך לפתיח במכתב תשובתי שבסמך (המצורף כנספח), ולדברינו בפניה המקורית, כאמור: "נראה, כי
פיצוי הוגן !! פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה