פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק לכבודה וזלזול החברה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
בן יהודה 23 תל אביב 63806 כתובת:
תיאור הבעיה:



פרטי תלונתנו – או לוח הארועים

1. ביום 12/10/2008טס בני עם בני ביתו בחב' ארקיע בטיסת ישראייר מס' ISR 201 - מנתב"ג לאמסטרדם.

2. בדלפק בנתב"ג מסרו מזוודה שלמה וטובה וכאשר קבלנו את המזוודה בשדה התעופה סחיפול- אמסטרדם גילו כי דופן המזוודה נבקע, נקרע ושלד המזוודה נחשף. עד כדי מצב שלא היתה ראויה לשמוש נוסף.

3. בעקבות הקרע חלק לא מעט מתכולת המזוודה אבד.
בין הפריטים שאבדו: מכונת גילוח חשמלית, כל כלי הרחצה, פרטי לבוש ועוד....

4. בסחיפול הפנו אותם לדלפק המטפל בכך שם ניתן בידנם "דו''ח נזק למזוודה" עם הנחיה לפנות לארקיע כאשר ישובו לישראל
רצ"ב הדו''ח

5. ב - 26/10/2008 שבו לישראל. מטבע הדברים פנו תחילה ל"ארקיע". משם הופננו לנתבעת וחזרה וחוזר חלילה.
בהמשך הופנו לחב' לאופר (חברה העוסקת באובדן של כבודה), כך במשך מס' ימים הופנו מכתובת אחת לכתובת אחרת.

6. ביום 3/11/2008 פנו לשתי כתובות אינטרנטיות אותן מפרסמת הנתבעת:
א. [email protected]
ב. [email protected]
ג. קבלו מענה בדוא"ל

7. ביום 5/11/2008 פנו בתזכורת ל שרות ישראייר בדוא"ל וקבלו מענה בדוא"ל.
בו אשור קבלה,

8. ביום 9/11/2008 פנו למנכ''ל ישראייר וקבלו מענה בדוא"ל ואשור קבלה..

9. ביום 14/11/2008 נשלחה תזכורת למנכ"ל באינטרנט ובפקס. וקבלו אשור קבלתם אצל ישראייר.

בצר להם !! באין מענה !!! בצעו במקביל פניה חוזרת לכתובות הקודמות בחברה וקבלו אשור קבלתם אצל ישראייר.

10. ביום 21/11/2008 נשלחה תזכורת נוספת, בפקס ובדוא"ל, בה התראה לפני פניה לגורמים שמחוץ לישראייר. וקבלו אשור קבלתם אצל ישראייר

עד לכאן !! משך חודש ימים, תוך שימוש באין סוף דרכי תקשורת. לא הצליחו לפרוץ את חומת השתיקה וחוסר ההתייחסות של ישראייר.








11. ב 1/12/2008 נתקבל אצלם מכתבה של גב' בן-ציון ממח' פניות לקוחות בישראייר.
ראשיתו התנצלות הנתבעת על כל שארע להם במפגשם המקומם (המתואר עד לכאן) עם ישראייר.
בהמשכו, הצעת הנתבעת לחסול מוחלט של תביעתם.
רצ"ב העתק צילומי של מכתב הצעת הנתבעת כולל טופס ויתור.

12. לצערם לא מצאו בהצעת הנתבעת מענה הוגן לנזק הממשי שנגרם להם. לאחר שיקול דעת מעמיק של מס' ימים, ביום , 8/12/2008 ענו לנתבעת במכתב בו בקשה מנומקת לשקול הצעתם מחדש. רצ"ב העתק צילומי של המכתב לישראייר

13. למרות דברי ההתנצלות של ישראייר כמתואר בסעיף 11 וכנאמר בנספח יא'. ישדאייר נעלמה ונאלמה – בני ובני ביתו חזרו לצערם ל"מסלול- השתיקה" וההתעלמות – הם פשוט לא קיימים....
בתום שבועיים, ב - 21/12/08 שלחו לנתבעת תזכורת בפקס.

14. כשסבלנותם פקעה בחרו ב"דרך של פעם" ושלחו ב – 11/01/2009 את מכתב התזכורת (סעיף 13) ב"דואר רשום". רצ"ב העתק של אשורי ה"דואר הרשום.

ואחרי כל זה נותרו עומדים בפני קיר אטום, ללא מענה !

מיותר לציין כי כל אחד מהפרטים פה מגובה במסמכים.


בכבוד רב

מוטי שלו






עוגמת נפש וזלזול סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה