פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס טיסה שהוזן דרך האינטרנט נושא התלונה:
רוזנבלט אילנה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏22 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:


שמי אילנה רוזנבלט, . ביום ג' 21.4.09 הזמנתי שני כרטיסי טיסה עבור אח שלי sergio Rosenblatt ובת זוגתו laura coremberg לטיסה של היום (22.4.09 בשעה 19:15). דרך אתר האינטרנט שלכם. מספר הזמנה הוא 1138712.
שאחי הגיע לשדה התעופה התברר לפי טענתכם שההזמנה במקום להיות רשומה על שמו היא רשומה על שמי (ilana Rosenblatt ) ולא מוכנים לקבל שום שינוי.
כרגע איני יודעת אם אני זו שטעתה (לפי טענת אחראית משמרת של שרות לקוחות) או שזה זו טעות שלכם.
אני מאוד מקוממת מהשרות של חברת ישראייר, שאיתו אני בשיחות טלפון מהרגע שהתגלתה הטעות. דיברתי עם שרותי הלקוחות, קודם עם פקידה ואחר כך עם אחראית המשמרת רוקסנה שטוענת שאני עשיתי לעצמי עוגמת נפש על טעות שביצעתי.
ואני שואלת את עצמי זה שרות לקוחות?.... במקום לעזור לפתור את הבעיה מסבכים אותי עוד יותר ודורשים ממני לשלם כרטיס טיסה חדש.
הייתי מוכנה לשלם כנס על שינוי שם אבל לדרוש ממני לשלם כרטיס טיסה חד?
שאני אומרת לאחי ללכת לרכוש כרטיס לכיוון תל אביב למרות רוחי כי גב' רוקסנה טוענת שאין אפשרות אחרת, הוא מגיע לדלפק ואומרים לו שהכל מסודר.
אני אבקש
1. לוודא שה כרטיס האשראי שלי לא חויב על הכרטיס שלישי.
2. לשפר את מענה של שרות הלקוחות.


בברכה, אילנה רוזנבלט
עוגמת נפש סוג הנזק :
לוודא שלא חוייבתי בכרטיס טיסה שלישי בישראכרט, לשפר את שרות הלקוחות פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה