פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרובה של נציגת חברת ישראייר בשדה תעופה אילת לאפשר קניית כרטיס טיסה לחיילת i נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתי חיילת המשרתת באילת, לפחות פעמיים בחודש אני מאפשרת לבתי לחזור מהבסיס באילת לבית למרכז הארץ בטיסה בחברת ישראייר.
אני מבקשת לציין שאנו משתמשים בפריבילגיה שניתנת על ידי חברות התעופה בקו זה, והיא אפשרות תשלום של 140 ש"ח לחייל במדים על בסיס מקום פנוי בטיסה.
בתאריך ה-7.5.09 יום ה' בבוקר, בתי יצאה מן הבסיס באילת לחופשת סופ"ש,
בבירור מוקדם יותר בשעות הבוקר,ניתנו לי מספר אפשרויות לגבי מקומות פנויים בטיסות שונות.
בתי הגיעה לשדה התעופה ולאחר בירור קצר, ביקשה לקנות כרטיס לטיסה שיצאה כשעה ממועד ההגעתה.
וכמו בכל הפעמים הקודמות התבקשתי לתת את פרטי כרטיס האשראי טלפונית על מנת לבצע את רכישת כרטיס הטיסה ואכן עשינו זאת גם הפעם.
מנקודה זו ואילך החל סיוט ומירוץ נגד הזמן.
בשעה זו בנציגות ישראייר בנמל התעופה של אילת, הייתה אחראית משמרת דיילת בשם לירז, שהחליטה לא לקבל את התשלום הטלפוני באמצעות כרטיס האשראי, וזאת למרות שפרטי הכרטיס ניתנו לדיילת בדלפק ואושרו על ידי חברת האשראי, וכל זאת בטוענה "שאם כרטיס האשראי הוא לא של אמא, היא לא מקבלת זאת כאמצעי תשלום."
אני מבקשת לציין שכרטיס האשראי שניתן הוא של אחותי הוא ניתן באמצעותה ובאישורה, והיא בעצמה דיברה עם הדיילת בדלפק.
כלומר-לשיטתה של מנהלת המשמרת דודה של חיילת לא רשאית לשלם עבור טיסתה גם אם אין שום בעיה באמצעי התשלום, אלא רק אמה של החיילת.
לירז (מנהלת המשמרת) דחתה את בתי בזלזול, לא הייתה מוכנה לדבר איתי או עם אחותי בטלפון, אני מבקשת לציין שבתי קיבלה חופשה מוקדמת מהצבא, על מנת לעבור עקירת שן דחופה פניה היו נפוחות, היא פרצה בבכי מר, והסבירה לאותה לירז שהיא חייבת להיות בעוד שעתיים במרפאת שיניים ברמת השרון.
כלום לא עזר, אטימות מוחלטת, אותה גברת חייכה כשבתי התחננה, סירבה לדבר איתי בטלפון בעקשנות, זאת ועוד הרשתה לעצמה לסתום את פיה של נוסעת אחרת שניסתה להחלץ לעזרתה של בתי.
התקשרתי במקביל לשדה התעופה באילת וניסתי לדבר עם נציגי החברה האחרים.
יש לציין שבמשך 20 דקות הטלפון צלצל בכל מחלקה אפשרית וכמובן שלא היה מענה בנתיים ביתי עלתה על טיסת ארקיע בדרכה הביתה בזעמי הרב התקשרתי למשרדי החברה באילת ודברתי עם מנהל המכירות מר אייל כולב שהוא היה הסמכות הבכירה באותו הרגע הוא הקשיב לי בסבלנות ובנימוס למרות היותי נסערת ביותר לאחר ששמעתי את ביתי כל כך בוכה וסובלת מכאבי שניים נוראיים הוא הבטיח לי מפורשות לברר לטפל ולחזור אלי תוך מספר דקות עברו מאז 4 ימים וכמובן שאף אחד לא חזר אלי יתרה מזאת התקשרתי אליו אחרי מספר שעות ולאחר שהזדהתי מזכירתו הודיעה לי שהוא יחזור אלי.

בתי הושפלה כאדם בושה וחרפה שזה היחס שחייל צהל לובש מדים מקבל . אותה גברת התנהגה לביתי כאלו היא מבקשת לטוס במרמה חשוב לצייו כי בכל הפעמים הקודמות התשלום בוצע באותו אופן ושוב שולם ע"ד אחותי ללא כל בעיה ואף מצוין במחשבי החברה מעולם לא נתקלתי בשום חברה בה שלמתי באמצעות כרטיס אשראי יחס כה מזלזל ומשפיל כמובן שאני ובני בתי לא נטוס בישראייר עוד
עוגמת נפש השפלה סוג הנזק :
ברור מעמיק, התנצלות, הסקת מסקנות, ותשובה חד משמעית מיהו הנוסע המיותר פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה