|
|
|
|
|
|
תקשורת עם שרות לקוחות רק בכתב, אין אפשרות לדבר טלפונית |
נושא התלונה: |
יום שלישי 23 אוגוסט 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בני בא לביקור מחו"ל עם חברת ישראייר, מזוודתו לא הגיעה , במשך 3 שבועות של ביקורו לא ניתן היה לדבר עם אף אחד בישראייר, כולל נסיון ביקור פיזית בבנין המשרדים שלהם. לאחר חזרתו לחו"ל , עובד מסור בנמל התעופה JFK איתר לו את המזוודה ושלח לו הביתה.
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי + לידיעת הציבור |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראייר שירות לקוחות
, תגובה:
|
ליאת אפשטיין, מנהלת מח |
שם ותפקיד: |
מחלקת אבידות ומציאות של חברת ישראייר נמצאת בנתב"ג ונותנת מענה לכל אובדן או נזק לכבודה. ניתן להשיגם טלפונית החל מהשעה 9 בבוקר ועד השעה 19 בערב. במידה ולא נענתה שיחה ניתן להשאיר הודעה ואחד מהנציגים ישמח לענות לפניה זו.
לגופו של עניין יצוין כי מהתלונה המובאת באתר לא ניתן לזהות באיזו פניה מדובר, ועל כן, לא אוכל להשיב. |
תגובה: |
ראה למעלה. |
פתרון: |
|
|
|