פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי במהלך טיסה ועוגמת נפש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-2.9.07 טסתי עם חברת ישראייר מתל אביב לניו-יורק.
במהלך הטיסה כשעתיים לאחר ההמראה נסתמו כלל השירותים המטוס ולא ניתן היה להשתמש בהם.
לאור הבעיה בחרה החברה לא להגיש ארוחות ושתיה על מנת שהנוסעים לא יצטרכו ללכת לשרותים.
הריח במטוס היה נורא
לא ניתן מענה או התנצלות מטעם החברה.
כעבור שנה לאחר פניות חוזרות והגשת תלונה הצלחתי להשיג נציג תלונות שהבטיח לי כי ישלח אלי מכתב. המכתב מעולם לא הגיע לא לכתובת ביתי ולא לכתובת המייל שסיפקתי.
כעבור חצי שנה נוספת דיברתי איתם שוב, באותה תקופה גרתי בחו"ל ונאלצתי לשלם על עלות השיחות החוזרות כי השירות בניו-יורק לא מטפל בפניות מסוג זה.
לפני שבוע, כעבור שנתיים ומספר טלפונים נוספים ולאחר שהתעקשתי להשאר על הקו עד שאראה את המכתב המדובר קיבלתי תשובה, כי החברה מוכנה (לצאת מגדרה לקראתי) ולתת לי 15% הנחה בטיסות עתידיות שלי עימם (טיסות מחוץ למזרח התיכון).
כאשר ציינתי כי אין ברצוני להשתמש שוב בשרותי חברה המזלזלת בלקוחותיה ומספקת שרות לקוי נאמר לי כי הבחירה בידי לקחת את ההצעה או כלום!
(מספר תלונה 1011-08 מספר הזמנה 845032
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה