פרטי התלונה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור משמעותי בטיסה ISR321 שאילץ אותנו לבטל את הטיסה וגרר הפסד כספי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה- 8 באוקטובר הגענו אני וחברתי לנתב"ג בשעה 01:30 (לפנות בוקר) כשלוש שעות וחצי טרם הטיסה למילאנו (ISR321) שהייתה עתידה להמריא בשעה 04:55. בהגעה, הסתכלנו על לוח הטיסות והתברר לנו שיש עיכוב בטיסה,לאחר המתנה של כחצי שעה החלטנו לגשת לנציגת ישראייר שעמדה מול דלפקי הצ'ק אין.לשאלה מה קורה עם הטיסה ומה גודל העיכוב נענינו ע"י הנציגה ש"המטוס נמצא בברלין בשל תקלה טכנית והעיכוב נכון לרגע זה הוא כ- 10 שעות והטיסה אמורה לצאת בשעה 14:00 בצהריים" ,כששאלנו אם הטיסה תצא בדיוק בשעה הנקובה נענינו ע"י הנציגה שאין היא יכולה להבטיח דבר לגבי שעת ההמראה המדוייקת.מאחר ולא היה ברצוננו להמתין פרק זמן ארוך זה בנמל התעופה שאלנו את הנציגה אם קיים איזשהו פתרון על מנת למנוע את ההמתנה בנמל היא השיבה ש"אין מה לעשות" ושניגש לחברת 'איסתא' (דרכה בוצעה ההזמנה) ונברר מה ניתן לעשות.כשניגשנו לדלפקי השירות בקומה השנייה ניגשנו לנציגה של איסתא והיא הציעה לנו לרכוש כרטיסי טיסה לורונה (שם היינו אמורים לשהות בלילה הראשון) בסכום של 150$ כ"א, וכששאלנו אם הכסף של כרטיסי הטיסה שרכשנו למילאנו יושב לנו נענינו בשלילה והופנינו לדלפק הסמוך של יוניטל שדרכה איסתא רכשה את הטיסה.בדלפק של יוניטל ניסה הנציג לשכנע אותנו לרכוש את כרטיסי הטיסה לורונה וכמו כן לשלם בעד העברת הרכב השכור ממילאנו לורונה,וסירבנו לכך. מן הראוי לציין כאן ששני הנציגים התנהגו בצורה של התנערות מאחריות וחוסר שירותיות וגרמו לנו להרגיש כאילו זו אשמתינו וכי עלינו לשאת בהוצאות.
עד לרגע זה לא עברנו דרך דלפקי הצ'ק אין בשל היעדר ודאות לגבי שעת הטיסה המדוייקת ובשל החשש כי נצטרך לשאת בעלויות לינה במילאנו בסכום של כ- 100 אירו (בעוד שהוזמן מלון לורונה) או גרוע מכך, לנהוג כל הדרך ממילאנו לורונה בשעות הלילה המאוחרות כשאנו עייפים מאוד.
לאחר המתנה בת מספר שעות בחוסר נוחות משווע ובציפייה לשעת בוקר סבירה יצאנו את נמל התעופה לכיוון אשקלון (עיר מגורינו). בהיפתחו של סניף איסתא ניגשנו למקום מיד והתחלנו בדין ודברים עם הנציגה (אילנית) במקום, לאחר שיחות טלפון מרובות שבוצעו ע"י הנציגה (שהתנהגה למופת) לגורמים שונים הנוגעים לדבר, הסכמנו לשוב לנמל התעופה ולטוס בשעה 14:00.לאחר שיחה שבוצעה ע"י הנציגה עם חברת ישראייר דרשנו שלפחות ישלמו על הנסיעה חזרה לנמל התעופה והם השיבו שנשלם מכספינו והם ישתדלו להחזיר לנו (אבל לא בטוח). באותו הרגע לא היה בידינו כסף ישראלי ולא היה בכוונתינו לשלם בנוסף עוד כסף.לאחר רגעים מספר התברר שהטיסה נדחתה שוב בעוד שעה,באותו הרגע החלטנו שלא נשלים עם אי הוודאות הזה של חברת התעופה וגמרנו אומר לבטל את הטיסה והנלווה אליה, בעשותינו כן נקנסנו בסכום של 268$ על כל כרטיס (העלות הייתה 355$) וכן ב 20 אירו על ביטול השכרת הרכב וכמו כן נאלצנו לשלם על המלון בורונה שלא ניתן היה לבטל באותו הרגע 67 אירו נוספים.
במעמד זה הייתי רוצה להוסיף שכסטודנט חסכתי את הכסף לטיסה במשך שנה שלמה והמתנתי לרגע זה בציפייה רבה וכשהגיעה ההזדמנות היחידה לטוס קרו הדברים וגרמו גם לי וגם לחברתי הפסדים כספיים ועוגמת נפש רבה.
אודה להתייחסות ראויה ומבינה מצידכם.
תודה.
כספי, סוג הנזק :
השבת עלותם המלאה של הכרטיסים וההוצאות הנוספות שנגרמו בעקבות ביטול הטיסה פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה

מי נותן השירות הלקוי ביותר?