תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תל אביב ברלין תל אביב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מתל אביב יצאנו באיחור של שעה בגלל תקלה במטו ס הובא מטוס חלופי וטסנו מס טיסה 253 ו 30.9 ונחתנו בשלום בחזרה טיסה 254 שאמורה לטוס בשעה 22.20 אחרי כל התהליך הוכנסנו לחדר קטן סטרילי ללא אויר ללא מים ללא שרותי ם אף אחד לא יודע מה קורה יש שאלות אין תשובות אחרי כשעתיים הביאו 6 בקבקים מים ל172 אנשים ודייל אמר שקנה אותם מכספו למי הספיקה כמות מים אחרי כשעה אם לא תהיה טיסה שנלך לבית מלון אנשים רעבים ועיפיים אין אוכל השעה מאוחרת בלאגן בהסעות ובקבלת המפתח אף נציג לא היה כדי לעזור לנו הדיילים אמרו שאנחנו באותה סירה .בבוקר בשעה 11.30 ניסע לשדה בשעה 14.00 לטיסה שאלנו את הדיליים מתי הטיסה גם אנחנו רוצים הביתה אני איש שומר כשרות הם נתנו שוברים לאוכל לצוהריים אבל אין אוכל חם פגשנו את קבירנט המטוס והסביר שהחלק יותקן ואנחנו נטוס מקווה עוד הלילה שום נציג של חברה לא היה, הקרובים בבית לא ידעו את אמת אפילו דובר החברה לא דווח לתיקשורת מה קורה איתנו כי לא ידע. עפיים חסרי מנוחה מותשים וחסרי אונים כסרדינים בקופסא. בשעה 11.00 אם בחצי שעה הקרובה לא נטוס נלך למלון ומחר נטוס למזלנו טסנו ונחתנו בשלום
בושה בחברה כזאת כשיש תקלה אין פתרון אין התייחסות לזולת אתם לא ספרתם אותנו ממטר .אנחנו קבוצה של 32 איש שטסנו דרך השטיח המעופף מחכים לפיצוי הולם ולא פיצוי ששלחתם בדואר.