פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת תיק אישי נושא התלונה:
‏שבת ‏21 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל אני ובן זוגי הגענו לאילת בטיסה שיצאה מנתב"ג.
בהגיענו לאילת נודענו לגלות כי תיקנו האישי לא הגיע עימנו בתא המטען של המטוס אלא נשאר בנתב"ג בשל עומס יתר בתא המטען.
לאחר בירורים עם דיילים בשדה נאמר לנו כי התיק ישלח אלינו תוך זמן קצר אך לצערנו רק כעבור שעתיים קיבלנו טלפון מנציגה שטענה כי תיקנו מחכה לנו בחוץ עם מונית אך לצערנו לא היה תיק ולא הייתה מונית. לאחר ניסיונות רבים וכושלים לברר עם הנציגה היכן התיק נודע לנו כי הוא נמצא בתחנה מוניות באילת וכי עלינו לשלם למונית כסף על מנת לקבל את התיק ולצערנו יצא מכיסינו 22.40 ש"ח.
כספי, עוגמת נפש, בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה