פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי העלאת נוסעים לטיסה ששולמה מראש נושא התלונה:
‏שבת ‏05 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני ובן זוגי קנינו מראש כרטיסי טיסה מנתב"ג לאילת שהיו מיועדים לתאריך הנ"ל.
בהגיענו לנתב"ג כ-15 שעה לפני ההמראה נאמר לנו כי לא ניתן להיכנס לטיסה אף על פי שהמטוס עדיין בשדה ולא המריא.
גילינו הבנה וביקשו להעביר את הזמנת הכרטיסים לטיסה הבאה אך לצערנו נאמר לנו כי לא ניתן לבצע פעולה זו וכי כספינו הלך לשווא ועלינו לשלם מחדש כרטיס מלא לטיסה שיצאה לאחר 12 שעות.
בשל כך נאלצנו להודיע כי לא נוכל להגיע לעבודה ולצערי פוטרתי.
עוגמת נפש, עלבון, כספי ו סוג הנזק :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
א. תפקיד:מוקד ההזמנות- שם ותפקיד:
לצערי אני לא יכול להגיב באופן רישמי-אבל הנהלים ברורים מאוד-ומוסברים בכל שיחה ולכל לקוח.
-להגיע לשדה שעה לפני הטיסה ל-פ-ח-ו-ת. לטיסות המתבצעות במטוסי איירבס (174 נוסעים) הלקוח מתבקש להגיע אף שעה וחצי לפני הטיסה.
בטיסות איירבס- דלפקי הצ'ק אין נסגרים כ25 דקות לפני הטיסה-על מנת להכין את המטוס להמראה ולקבל אישורים סופיים להמראה בחלון הזמן המוקצה להמראה.
תגובה:
לכן-מחד גיסא-אין הגיוני יותר מזה שלקוח המגיע רבע שעה לפני הטיסה-יעלה, במידה והטיסה תקינה ויוצאת בזמן,ומאידך גם בטיסות ATR של 50 נוסעים-לא יעקבו טיסה לטובת 2 לקוחות.

והנושא הבא-לגבי הכסף-הלקוח שלא עלה לטיסה אותה הזמין-מוזמן להירשם ברשימת המתנה לטיסה הבאה ולעלות במידה ויש מקומות-בהשלמת המחיר למחיר המלא-אם ההזמנה שלו הייתה במחיר מוזל.

גם מידה זה ניתן לקבל במוקד ההזמנות.

נ.ב. לא ניתן "להעביר את הכרטיסים" לטיסה הבאה-כיוון שהמקומות ששולמו לטיסה המקורית-יצאו ריקים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה