פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב טיסה נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
בן גוריון כתובת:
בן גוריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ערב חג המימונה חזרנו מבן גוריון לאילת הביתה אחרי שבוע של חופשה מהנה.
הגענו לשדה כמתבקש שעה לפני מועד הטיסה.
לתדהמתנו עם הגענו לדלפק התיצבות הודיעה לנו הדיילת ללא שום מילת התנצלות כאילו הדבר מובן מאילו בישראייר, שיש עיכוב של שעה ורבע למועד הטיסה שלנו.
נכון, אנחנו מבינים שיש תקלות לפעמים אך מדוע לא להודיע על איחור של שעה ורבע!
התשובה הייתה גם היא ברורה מאליו שזו החלטה של המנהל לא לידע! ערב חג לא חגגנו וביטלנו אירוע חגיגי שהיה חשוב לנו מאוד!
לאחר שעברנו בדיקה ביטחונית חיכנו שעה ורבע וגילנו שיש רק 25 איש על טיסת בויינג שעליה צריכים להיות לפחות 200. איפה האנשים? האם הודיעו להם או שעשו איחוד טיסות וזה גרם לעיקוב בטיסה שלנו אין לדעת. ואם אכן מתוכנן שעל הטיסה יהיו 25 איש מה הקושי בלהודיע?
לאחר מכאן ניגשנו לדלפק לקנות שתיה ונאמר לנו על ידי המוכר שגם הטיסה הקודמת היתעכבה סימן שידעו על התקלה מהשעה 4 כאשר הטיסה שלנו הייתה אמורה לצאת בשעה רבע ל8.
לאחר עליתנו למטוס עצבנים וחסרי כוחות גילנו שהדילת שמה אותנו בסוף המטוס למרות שביקשנו ליד הדלת בפירוש ונעננו שאין כול בעיה בכך! חשבנו שנגמר העוגמת נפש אך חיכנו עוד רבע שעה עד לתזוזת מוחלטת של המטוס. נחתנו בשעה טובה אך גם בירדה מהמטוס נאלצנו לחכות רבע שעה עד שירכיבו את המדרגות שלבסוף לא הצליחו וירדנו מהצד השני. הגענו הבייתה רק בשעה 10 וחצי לאחר כול העיקובים וזו לא פעם ראשונה שאנו נתקלים בזילזול מצד חברה זו!
אנחנו תושבי אילת למעלה מ20 שנה ולא ציפנו לקבל יחס כזה במיוחד מחברה שטוענת שהיא המובילה בארץ.
אנו מצפים לפיצוי הולם!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה