פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הוגן כלפי חייל מילואים נושא התלונה:
נמט שי שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש מאי שירתתי בשרות מילואים בגבול מצרים כ-40 ק"מ מאילת.
אני גר בקרית מוצקין,ולאורך כל השירות (חודש) קיבלנו רק חופשה אחת קצרה.
לכן החלטתי לעשות את הדרך צפונה בטיסה מאילת,לפי בדיקה באתר של ישראייר המחיר בטיסה הראשונה בבוקר לנתב"ג הוא 159 ש"ח.
בגלל שהייתי תלוי בטרמפים,בהגעה לאילת בשעה מוקדמת זו, לא יכולתי להזמין מראש.
ב-: 5:30 בבוקר התיצבתי בדלפק ישראייר בשדה התעופה באילת, להפתעתי הפקידה אמרה לי שבגלל שאני מגיע ברגע האחרון, ולמרות שיש מקום אני מחוייב לשלם את המחיר המלא: 360 ש"ח!
הסברתי לה שאני חייל מילואים שיוצא הביתה אחרי זמן רב,ושלא יכולתי להזמין מראש בגלל שלא יכולתי לדעת אם אגיע בזמן לטיסה אל ללא הועיל.
בלית ברירה שילמתי את המחיר המלא 360 ש"ח,, (החופשה שלי היתה קצרה גם ככה, ולא יכולתי להאריך את הנסיעה לצפון ע"י נסיעה באוטובוס).
אני מאוכזב מאוד מיחסה של ישראייר לחייל מילואים בכלל ונוסע רגיל בפרט.
חבל שאין מינימום של התחשבות בחיילי המילואים, ועוד יותר מכך כאשר כל נוסעי הטיסה שילמו מחיר של 159 ש"ח ורק אני-חייל מילואים שיוצא לחופשה קצרה נאלץ לשלם מחיר מלא -יותר מפי 2 מנוסע רגיל.
גם אם זהו הכלל של ישראייר :שהם גובים מהנוסעים של הרגע האחרון מחיר מלא, האם אין קצת שיקול דעת למקרה כמו זה?
אני לא חושב שאחזור לטוס בחברת תעופה שאינה מכבדת אלא יותר מכך פוגעת בחיילי המילואים.
כספי סוג הנזק :
פיצויי הולם/ החזרת הפרש המחיר ששילמו שאר הנוסעים בטיסה. פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה