פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ציון לשבח ויחס מחפיר מחלק מהצוות והטייס של המטוס נושא התלונה:
קרטון גלעד שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
העתק של הפקס שנשלח לחברת ישראייר כמה ימים אחרי הטיסה עד לרגע זה לא התקבלה שום תגובה

הנדון שרות בטיסה מורונה לישראל בשבת 26.6.10


שלום רב '
אני טס לא מעט במסגרת עבודתי וברצוני לציין לשבח את הדייל גיל אני חושב שהיה שמו זוכר שיש לו אח תאום בשם שי כשמה של בתי
במהלך הטיסה כשיצאתי לפרוזדור סובבתי את הברך ,גיל עזר לי לשבת במטבח טיפל בבנות שלי שהיו בטיסה הראה להם את המטבח ואייך המטוס עובד הביא לי קרח לרגל ונתן עזרה יוצאת מגדר הרגיל .!!
כשנחתנו ביקשתי מאחד הדיילים אם יוכלו לארגן לי כסא גלגלים כי לא יכולתי לישר את הרגל אמרו כי ינסו אך לא היה כסא שירדנו מהמטוס וגם צוות האבטחה של השדה לא הצליח לארגן כיסא וליצור קשר אם משהוא
ביציאה מהמטוס אני הייתי האחרון שירד ושקפצתי על רגל אחת הטייס בחור צעיר מזוקן עמד בכניסה למטוס עם כמה דיילות ודייל צעיר וצחקו על חשבוני אני זוכר כי הטייס שאל את הדייל "אם הוא לא דרס במקרה אותי אם העגלה " שאמרתי לו שגם כבדיחה זה לא מצחיק הם היסתובב ונכנס לתא הטייס וכל הדיילים השפילו ראש ושתקו גם שאמרתי להם להתראות לא ענו
סיבוב הברך התברר כקרע במיניסקוס ואני כרגע בדרך לניתוח בברך
אבקש כי תעבירו לגיל את תודתי על העזרה
וכן כי תזמנו את הטייס להבהרה על דרכו להתלוצץ על לקוחות המשלמים לו את המשכורות .
וכן מכתב התנצלות

גלעד קרטון


ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה