פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרימת עוגמת נפש ונזק כספי נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ראשית עלי לציין שאנו נהנים לטוס בחברתכם ואף פעם לא הייתה לנו תלונה וגם בני משפחתינו שתמיד טסים בחברתכם לא התלוננו על שום דבר, אך הפעם אני חייבת ליידע אתכם על כל מה שקרה לי
בתאריך 23/8/10 חזרתי משדה התעופה ניס שבצרפת הייתה צריכה להיות הנחיתה בשעה 15:20 ובסוף היה עיכוב של שעה ונחתנו רק בשעה 16:20 אני הזמנתי מונית שתאסוף אותי ולא הייתה לי אפשרות להודיע למונית ולכן כשאחרתי הנהג ביקש ממני לשלם לו עבור שעת המתנה (100 ש"ח) ומרוב שמיהרתי לצאת לא שמתי לב שכהמזוודות הגיעו - אחת קרועה למטה והשנייה שבורה למטה רק אחרי שהיגעתי הביתה ראיתי את מה שקרה. נוסף לכך כאשר רוקנתי את התכולה גיליתי להפתעתי כלי חרס שנשבר למרות שעטפתי אותו היטב והכנסתי אותו בין הבגדים הכלי היה במזוודה שהייתה צריכה לעלות איתי על המטוס אך מכיון שהיה לי משקל עודף ביקשו ממני לשלם את הסכום עבור המשקל ולהפתעתי שלחו לי גם את המזוודה הקטנה לתא המטען בלי לשאול אותי אפילו ובלי לאפשר לי להוציא משם את הכלי שכל כך חששתי לשלמותו, וכשהגעתי לבית וראיתי מה קרה לכלי הצטערתי מאוד וכן איכזבתי את אמא שלי מפני שהכלי חרס נקנה במחיר יקר מאוד ולא קל להשיג אותו בארץ, וכמובן שכרגע אין באשרותי להשתמש בו. אגב יש לי צילומים שצילמתי את המזוודות - הקרועה והשבורה וכן את הכלי השבור. אני מקווה לקבל פיצוי הוגן עבור מה שקרה וכן על עגמת הנפש שנגרמה לי.
בכבוד רב
אביבה רביב
עגמת נפש סוג הנזק :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה