פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בטיסה מיום 26.08.10 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.08.10הזמנו טיסה מנתב"ג לאילת לשעה 18.50,הגענו לנמל בשעה 17.30 כפי שנתבקשנו ,כשהגענו דיילת לא אדיבה אמרה " אתם יודעים שיש עיכוב בטיסה לשעה 20.45" ..מיותר לומר שלא ידענו .ניסינו לשנות את הטיסה לאל על אך לא היה מקום לצערנו .השעה וחצי עיכוב התארכו ל-5 שעות ! ממש בושה לחברה גדולה כ"כ שמזלזלת בציבור תמים שבחר לטוס בישראייר.אותו ערב התחילה תימניאדה באילת ובעלי זמר במקצועו היה אמור להופיע באותו יום .אתם מתארים איזה עוגמת נפש ,חוסר התחשבות אימון שנפגע ,מוניטין ושם טוב שנהרסו סתם כך בגללכם ,גם מבחינה בריאותית בחרנו לטוס מאחר ועברתי ניתוח והישיבה היתה קשה לי לכן בחרנו לטוס להקל על האישה .אך מה שקרה זה בדיון להיפך ,ישיבה ממושכת מורקת עצבים ומלובה בכאבים עזים. כל אותו זמןלא הגיע שום גורם מטעמכם להרגיע את הרוחות שסערו שם ,עלינו למטוס בשעה 24.45 עייפים .עצבניים מתוסכלים לא הופעתי באותו יום ולא חגגנו עם שאר החברים .במטוס סמנכ"ל החברה עלה והבטיח שכבר בתחילת השבוע נציגי החברה יפנו אילנו כדי לפצות אותנו לשביעות רצון אך לא דובים ולא יער כנראה שזה השירות שאתם מסוגלים לתת לא פלא שגם הדיילות לא היו אדיבות ומסבירות פנים אם סמנכל מדבר באויר אין לצפות לייחס טוב מעובדים זוטרים.כשהגענו הבייתה שלחתי פעמיים פקס וכמובן שאין תשובה צלצול הטלפון המיוחל נדם.חבל שבמדינה מתוקנת ונאורה עדיין מזלזלים באזרח הקטן וחסר הישע
כל הפרמטרים שרשומים נכנסים לקטגוריה של התלונה סוג הנזק :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה