פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטיסה שלא הייתה< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן פרטי התלונה:
"בתאריך 2/5/10, החלטנו לצאת לטיסת נופש בטורקיה - אנטליה. פנינו לסוכנות נסיעות מכובדת "דיזנהוז" בנהריה, לסוכנת הנסיעות גברת מירב ישראל. הזמנו טיסה + מלון ל-3 מבוגרים הורי ואנוכי. אם מותר לציין מטרת הטיול היה לתת לאימי בת ה- 80 החולה נופשון לריפוי הנפש בין טיפול כימוטרפי אחד לשני.
נתוני הטיסה הם : טיסה FHY 661 לאנטליה ,יציאה:9/5 יום ראשון בשעה 13:30 -עד 13/5 יום חמישי ב-11:00 .

ובכן, יום הטיסה מגיע, ואנחנו מגיעים לשדה התעופה לפי הצפוי ב- 10:30 ,שלוש שעות לפני הטיסה. שמנו פעמינו לכיוון המודיעין, שאלנו מתי יוצאת הטיסה שלנו ? ואיפה התור לבידוק הביטחוני.? התשובה לא איחרה להגיע - אין טיסה כזו ? מה לא הודיעו לכם ? הסוכנת נסיעות, היתה אמורה לידע אתכם, כבר ביום חמישי בערב או למחרת בבוקר - נאמר.
עכשיו, אנחנו הורי המבוגרים ואנוכי עמוסי מזוודות אובדי עצות ולא ברור מה השלב הבא מכאן ? היו מחשבות של חזרה הביתה וזהו הלך הטיול ונחשוב מה עושים.
אך, היות והיתה מטרה נעלה לטיול זה עבור אימי, החלטנו לנסות מזלנו אל מול סוכנת הנסיעות שלנו. צילצלנו אליה, ועד שלבסוף הצלחנו להשיגה בטלפון. הצעתה היתה שנרד לדלפק UNITAL ושם יסדרו לנו טיסה חדשה, בחברה אחרת CORENDON ולא בישראייר כמתוכנן. היות ומזלנו לא שפר עלינו אותו יום, אז דלפק זה נפתח רק בשעה 11:30. חיכינו לפתיחת הדלפק וקיבלנו כרטיסי טיסה לטיסה חדשה.
נתוני הטיסה החדשים הם : טיסה CAI 444 לאנטליה ,יציאה:9/5 יום ראשון בשעה 19:30 -עד 13/5 יום חמישי ב-16:30
מזלנו לא שפר עלינו אותו היום וגם הטיסה החדשה התאחרה ויצאה לדרך רק בשעה 20:00 .

עד כאן כל סיפורנו המדובב - שלא נדבר על איכות הכסאות בשדה התעופה למשך זמן כל כך ארוך ( 10 שעות לערך) ואנשים מבוגרים, שאין הם מוצאים את מקומם בהמתנה ארוכה ומייגעת בטרמינל. איך אומרים, בסך הכל רצינו לחוות רגעים של נחת עם אימנו החולה, וקיבלנו סיוט שניתן לחוות אותו מקריאת מכתב זה.

ניתן לציין, שבשדה התעופה, פגשנו אנשים שהיו אמורים להיות באותה טיסה מקורית שלנו, אך להם הודיעו על ביטולה ושינויה של הטיסה בשם ובזמן.

האמת, זה כל כך מכעיס, ורצינו לוותר ולהמשיך הלאה, כאילו לא קרה כלום. אנחנו יודעים שאכן קורים טעויות, ואנשים מבליגים ושומרים על שלוותם.
אך גבר בנו הצורך ורצינו שלא יפלו עוד קורבנות, ושיטפלו בצורה הולמת בנוגעים בדבר, החלטנו, כן לפנות אליך, בתור אחד שביכולתו להזיז את היושבים חזק ולנערם, להפנות אצבע מאשימה, ולקוות שדברים כאלו לא יישנו לפחות לאחרים הבאים אחרינו.

אנו תקווה כי ניתן יהיה להתייחס לנושא זה ברצינות ובידינו כל המסמכים שמתעדים את כל מסכת התלאות.

תודה מראש,
אלה לוי, רמי ואירית הרמן. טל.04-9831663 נייד:0548309230"
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי או פיצוי חופשה! פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה