פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות לקוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר ששילמנו מחיר מלא על טיסות מחיפה לאילת וחזרה שהיו יקרות משמעותית ממחיר המבצע באותם תאריכים לאילת מת"א, מצאנו את עצמנו חוזרים בטיסה לת"א כיוון שלטענת החברה קורקע אחד ממטוסיה. כשנחתנו בת"א התברר שרק 4 אנשים (כולל אותנו) היו בדרכם לחיפה - עובדה שעוררה בנו חשד שיתכן ופשוט לא יצאה טיסה מטעמי שיקולים כלכליים... את הפיצוי לא קיבלנו: הציעו לנו סכום מגוחך של כ 70 שח על שני הכרטיסים למרות שבפועל ההפרש היה קרוב יותר ל 200... לבסוף הצהרתי בפני נציגי החברה כי אין בכוונתי לטוס עימם יותר ובתגובה שלחו לי שובר הנחה לטיסתי הבאה בחברתם... איזו אטימות!!!
וכספי סוג הנזק :
היו אמורים להחזיר את הכסף ולפצות על הזמן - בסופו ש פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת מחלקת פניות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב,
חברת ישראייר עושה כל שביכולתה לתת מענה ענייני, יעיל ואדיב ללקוחותיה. במסגרת כך, נשלחו 2 מכתבי תגובה לנוסע, ובמסגרתם הובהר לנוסע כי עקב תקלה באחד ממטוסינו, לא ניתן היה לקיים את הטיסה לחיפה. יחד עם זאת, הנוסע טס עד לת"א, ע"פ בחירתו, קיבל הסעה לחיפה ע"ח החברה ואף זוכה בהפרש המחירים שבין כרטיס טיסה מאילת לחיפה ובין כרטיס טיסה מאילת לת"א (ע"פ מחיר מחירון).
יחד עם זאת, מתוך רצון להעניק ללקוחותינו שירות טוב, הצענו למר עציון ואשתו הנחה עתידית, בנוסף לכל האמור, בטיסתם הבאה עימנו לאילת וחזרה.
אנו נשמח לראות את מר עציון ואשתו גם בעתיד בין לקוחותינו, ונקווה כי נזכה באמונו בשנית.
בברכה,
ליאת אפשטיין, מנהלת מחלקת פניות לקוחות, ישראייר תעופה ותיירות בע"מ.
תגובה:
הכל נכתב בתגובתי, מעבר לכך לא תוכל החברה להוסיף. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה