פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה חמורה בניגוד לחוק הגנת הצרכן נושא התלונה:
וולף יוסי שם/כינוי:
‏שבת ‏09 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
במהלך השבת פורסם באתר האינטרנט של החברה כי טיסה לברלין בין התאריכים
6-9/5/2011 עולה 364$ כשנרשמתי לטיסה קיבלתי תגובה ממוחשבת שאין אפשרות לטפל בבקשה ויש לפנות למוקד היום (יום א').
היום קיבלתי טלפון מהחברה בטענה שזו הייתה טעות והמחיר הוא כמעט 100$ יותר.
זו חוצפה!! זו הטעיה!! ואנחנו דורשים לקבל את הכרטיס בסכום שהוצג באתר.
אם חברת ישראייר לא יודעת לעדכן את מחיריה זו לא בעיה שלנו.
אנחנו שניים שרוצים לרכוש כרטיס במחיר שמוצע ולפני שנתחיל בתהליכי תביעה כנגד ישראייר.
מדובר בחוצפה במדרגה ראשונה! ויותר מהכל - הטעיה!
הטעיה! סוג הנזק :
לפצות בהתאם לכתוב! פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה