פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי ויחס מחפיר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/4 התקשרתי בפעם הראשונה לחברת ישראייר בכדי לברר על מחירי טיסות מחיפה לאילת להורי הפנסיונרים, נציגה אחת שלצערי לא רשמתי את שמה אמרה לי מחיר בסך 330 ₪ ולאחר שאמרתי לה שיש לנו מלון בקלאב הוטל וכי לדעתי אמורה להיות לנו הנחה בדקה את הנושא ואמרה כי ההנחה היא ע"ס 10% כלומר מחיר לכרטיס יחיד הינו 297 ₪; יום למחרת התקשרתי לבדוק שוב האם המחיר תקף ונציגה נוספת ענתה לי שכן ואמרה לי שוב את אותו המחיר עם ההנחה של קלאב הוטל.

היום ,24.4.2011 התקשרתי שוב וענתה לי נציגה בשם סטלה לאחר שנתתי לה שוב את הנתונים אמרה לי שוב את אותו המחיר- ע"ס 297 ₪ לאחר 10% הנחה מקלאב הוטל, וידאתי עם הורי, שהסכימו לטוס אך ורק עם ישראייר, שהמחיר אכן מתאים להם והתקשרתי שוב לסטלה בכדי להזמין סופית את הטיסה
לאחר מס' דקות של המתנה על הקו היא חזרה אלי ואמרה לי כי הייתה לה טעות וכי המחיר הוא 350 ₪ (כשבכלל בהתחלה, לפני ההנחה היא ועוד 2 הנציגות הקודמות שדיברתי עימן אמרו שהמחיר המקורי הוא 330 ₪, לפני ההנחה של קלאב הוטל).
ביקשתי לדבר עם מנהל ולאחר שהנציגה סטלה ניסתה להוריד אותי מהקו בכל דרך, העבירה אותי לנציגה בשם אוקסנה, שכינתה עצמה מנהלת משמרת מסניף ת"א; הסברתי לה את השתלשלות העניינים והיא אמרה לי כי כל עוד אין לי עיסקה סגורה לא משנה כמה אנשים עשו טעויות ודיברה אלי בטון מתנשא ובזלזול רב!

אינני מוכנה בשום פנים ואופן לספוג התנהלות שכזאת, אם נציגה אחת טועה אזי מילא אך אם 3 נציגות טועות פה כבר יש בעיה, כמו כן זוהי הטעיית הציבור! פספסתי טיסה במחיר של 300 ₪ לאילת מחיפה בחברת תעופה אחרת שכבר נגמרו לה הכרטיסים כיוון שהורי היו מעוניינים לטוס רק עם ישראייר ולאור המחיר האטרקטיבי שניתן לי מ- 3 נציגות שונות בימים שונים, אך לאחר ההתנהלות המבישה, הטון המתנשא, השירות הגרוע ביותר והמידע המוטעה, שמגובה ע"י האחראיים, אינני מתכוונת לטוס דרך ישראייר לעולם! פשוט בושה וחרפה! ומישהו פה צריך לתת את הדין!
כספי סוג הנזק :
לתת את המחיר שהובטח לי ע"י 3 נציוגות שונות פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה