|
|
|
|
|
|
שוברי מתנה - חברת ישראייר+"חבר-משרתי קבע" |
נושא התלונה: |
יום שני 16 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
בן יהודה 23 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשנו כרטיסי טיסה לניס. מס' טיסה 6H0131 בעקבות כך שבעלי (ישראל ליבה) משתייך ל"חבר- משרתי קבע" הוא קיבל מחברת התעופה "ישראייר" שוברי הנחה על סך 50 $ לרכישה בחנויות ג'יימס ריצ'רדסון. השוברים ניתנו בהתאם להסכמים שנחתמו בין "חבר- משרתי קבע" לחברת התעופה ישראייר.
לצערנו הרב הגענו לטיסה באיחור וביצענו את הרכישה בחנות של ג'יימס ריצ'רדסון רבע שעה לפני הטיסה . (ברשותנו קבלה על רכישה בחנות +מועד הרכישה) . לדאבוננו מרוב פזיזות והזמן הקצר שנותר עד הטיסה שכחנו להציג את שוברי ההנחה ושילמנו מחיר מלא עבור המוצרים.
בקשנו באופן חריג מחברת ישראייר לאשר לנו ארכה לשימוש בשוברים . אנחנו מתכננים לטוס שוב בספטמבר 2011 .
לצערנו כל פניותנו לחברת ישראייר נענו"בחוסר תגובה" . הם התכחשו לשוברים אמרו שלא הם נתנו והפנו אותנו ל"חבר- משרתי קבע" מ"חבר" הפנו אותנו שוב לישראייר . ישראייר כעסו שפנינו אליהם שוב ושוב טענו שהם לא הכתובת (למרות שעל השוברים מוטבע "ישראייר" ). בקיצור, אנו מרגישים שישנה התנערות מענין השוברים בחרת ישראייר .
נודה לכם אם תסייעו לנו לקבל ארכה לשימוש בשוברי ההנחה.
(ברשותנו השוברים, מס' טיסה , קבלה על הרכישה בחנות ג'יימס ריצ'רדסון )
|
כספי |
סוג הנזק : |
ארכה לשימוש בשוברי ההנחה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראייר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|