פרטי התלונה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות לקוי ועוגמת נפש מצד החברה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 21.8 חזרנו אני ובת דודתי מחופשה באילת עם טיסה שהזמנו לכיון שדה דב לשעה 19.15 עלייה למטוס נקבעה כבר לשעה 55;18 הגענו כמובן לפני הזמן עברנו בדיקות ביטחוניות והמתנו בנחת .רבע שעה לפני מועד העלייה למטןס נאמר בכרוז הרמקול שהטיסה מתעכבת בשעה מהזמן הצפוי . נוצר כעס ותיסכול כי השדה היה מלא ילדים שהסתובבו ללא מעש... וההמתנה הייתה לא צפויה כלל . חיפשתי נציג מן החברה לשאול מה פשר העניין .. לא היה את מי לשאןל עליתי בחזרה למעלה לחפש את דיילת החברה .אחרי ששוב עברתי בדיקות ביטחוניות .ושם לא רק שלא קיבלתי מענה הן גם לא ידעו מה פשר הכעס שלי זה קורה... ירדתי למטה והמתנתי עם שאר נוסעים כועסים ... לא יאמו אבל שוב רבע שעה לפני העלייה המאוחרת למטוס שוב נאמר ברמקול שיש איחור בעוד שעה... מה שאומר עלייה רק ב-21.00 שעתיים אחרי.... לא לתאר כמה כעס ועלבון הרגשתי החברה המתחרה ארקיע התעכבה קלות בטיסות שלה ואף שלחה נציג אמפתי עם פיצוי לחלקם.... חיפשתי טיסה חלופית בארקיע לצערי לא היה...והמשכנו להמתין .בנתיים הגיעו נוסעים של הטיסות הבאות שכמובן גם התעכבו.... ולא היה אפילו מקום לשבת.... רק בשעה 21.00 עלינו למטוס וב- 21.15 המראנו לכיון שדה דב ששאלתי את הדיילות במטוס למה העיכוב הגדול הם אמרו שזה כבר מהבוקר .נוסעת אחרת שאלה למה לא מיידעים את הנוסעים על כך ... חברה גדולה וטובה כמו ישיראר לא יכולה להרשות לעצמה התנהגות שכזו אני שלחתי פקס לפנייות לקוחות החברה כולל תצלום הכרטיסים לא קיבלתי מענה .. אני דורשת תגובה+פיצוי ואני בטוחה שאני לא אהיה היחידה מאותו יום כל כך הזוי...
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגובה+פיצוי הולם פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה

מי נותן השירות הלקוי ביותר?