פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי בגין ביטול טיסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעלי הוא איש קבע במשרד הביטחון . רציתי להפתיע את בעלי בחופשה ברומא וביום שני 12.9 רכשתי דרך האינטרנט שני כרטיסי טיסה ל19.9 לאחר שעה חזרה אלי נציגה ואישרה מולי את ההזמנה .לאחר ההזמנה התקשרתי לבעלי ליידע אותו על ההפתעה ושרכשתי כרטיסים ולצערי הוא ידע אותי שבעקבות המצב בארץ ומכיוון ששהכרזה באום מתקרבת אסור לו כרגע לטוס לחול .
התקשרתי באופן מיידי לישראייר (השעה היא 11:30)וענת לי נציגה שאמרה שלא ניתן לבטל את הכרטיסים ולא ניתן לעשות כלום למרות המצב, ביקשתי שאחראי יחזור אלי היא אמרה אין בעיה תוך כמה דקות חוזרים אליך , אחרי שעה וחצי כשראיתי שלא חוזרים פניתי שוב ענתה לי אותה נציגה ואמרה "כן כן כבר חוזרים אליך השארתי לאחראית פתק" כמובן שאף אחד לא חזר . ביקשתי מבעלי שיפנה אליכם בשעה 15:30 היא התפנתה סוף סוף לדבר איתו והסבירה שאין מה לעשות היא אמרה שהיא יכולה לזכות אותו רק על מיסי נמל ועכיו היא כבר מבטלת את הכרטיסי טיסה . היא לא הציעה שום אפשרות חלופית למרות שהבנתי אח"כ מחברים שיש אופצייה לבצע שינוי בכרטיסים ולשנות אותם לכרטיס פתוח לשנה או כל מיני אפשריות אחרות . האחראית נתנה טלפון של מחלקת שירות לקוחות , כשיצרנו איתם קשר היה רק מענה קולי שאומר לשלוח פקס בקשה ויחזרו אלינו . באותו יום שלחנו פקס ועד היום יום רביעי אף אחד לא חזר.
כרגע אני נמצאת במצב של חוסר וודאות מצד אחד ביטלו לי את הכרטיסים כך שגם אם אני רוצה לנסוע עכשיו אני לא יכולה ומצד שני אני משלמת על משהו שלא קיבלתי עבורו תמורה . ביטול הנסיעה הוא משהו שנכפה עלי מצד הצבא ולא כי רציתי קצת התחשבות במצב ומתן פתרון הוגן היה עוזר אבל אין מי לדבר בישראייר
כספי סוג הנזק :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה