פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי על טעות שדה תעופה רשום בואוצ'ר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
נסענו לברלין בעלי ואני ב-24-31/8/2011 כל ההזמנה היתה בטלפון ישירות לישראייר.שילמתי עלהעברות 157 דולר.בואוצ'ר לטיסה בחזרה רשמו שדה תעופה אחר txl ברלין במקום schenefeld .בעלי בן 80 ואני בת 73 כל הבוקר של יום החזרה היינו בטלפונים כי אף אחד לא הודיע שיבוא לקחת אותנו לשדה, כמו שהודיעו לשאר הנוסעים. כאשר התקשרתי לארץ נציגת לקוחות מיקה יוגב שעשתה את ההזמנה כעסה שלא התקשרתי מיד אליה (היא לא נתנה לי שום טלפון בארץ)הצטרכתי להזמין מונית אבל זה לא היה שדה התעופה הנכון.משם לקחנו שוב מונית לשדה הנכון שהם מסרו לנו שם.פחדנו שנפסיד את הטיסה בגלל הטעות שעשתה מיקה.ברגע האחרון הגענו.זה היה יום של עצבים עוגמת נפש והוצאות.ב-6/09/11 שלחתי את כל החומר לפניות לקוחות הם קיבלו אותו אבל אין שום תגובה מצידם וטלפונית אין אפשרות לדבר איתם(תפוס-לא עונים)אנחנו שני אנשים מבוגרים ולבעלי יש נכות על הרגליים כך שזה הייה נורא אותו יום עם הריצות משדה אחד לשני.בארץ התקשרתי למיקה והיא התפלאה שיש בכלל 2 שדות תעופה בברלין .אני רוצה את כל הכסף שהוצאיתי על 2 מוניות 62 אירו וגם הפסד של יום שלם בגלל הטלפונים עוגמת הנפש הפחד שלא נגיע שלא נגיע בזמן לשדה והקושי בטירטור.מס ההזמנה שלי בישראייר 1219426
בתודה מראש נסינג רבקה ומשה
טל.08-9222622 סלולרי 054-4885857 היום 05/10/11
בזבוז זמן עוגמת נפש ועצבים סוג הנזק :
החזר ופיצוי על הכל. פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה