פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש בחופשה וחוסר התייחסות לתלונה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי המלצה על מלון ״קיסר״ והזמנתי דרך "ישראייר" חופשה הכוללת טיסות ואירוח ברמת חצי פנסיון במלון "קיסר" באילת. מספר ההזמנה בחברת "ישראייר": 1543161, מספר החדר במלון: 706.
הופתעתי לגלות כי מתקיימת הפקת ענק של סטודנטים במלון.
המלון היה מלא עד אפס מקום בסטודנטים, חיילים וצעירים נוספים.
המלון היה רועש ללא הפסקה ולמעשה שירת אך ורק את מטרת המשתתפים בהפקה זו,
בעקבות הרעש לא התאפשר לנו לנוח או לנפוש כלל.
כמו כן, לא הייתה אפשרות להשתמש במתקני הבריכה – בעקבות העומס הרב של האנשים,
העולה על יכולת התפוסה של המלון עצמו, שכן החוגגים בבריכה היו מפוזרים על פני 4 מלונות או יותר!
יש לציין שגם ביום למחרת המסיבה העמוסה והרועשת,
הבריכה וסביבתה הייתה מזוהמת ולא ניתן היה להשתמש בה עד לשעות מאוחרות יחסית.
לצערנו לא הצלחנו להנות מהחופשה כלל, נאלצנו לבלות את רוב זמננו בחדר,
בציפייה ותקווה שיחול שיפור, אך התאכזבנו לגלות שההפקה נמשכה לאורך כל החופשה שלנו.
לאחר שליחת מכתב תלונה לחברת ישראייר והנהלת מלון קיסר, קיבלתי תשובה ממלון קיסר בלבד בה הם מצרים על החוויה ומזכים את חשבון ישראייר ב50% מעלות החופשה.
לא קיבלתי תשובה מחברת ישראייר כלל, גם לאחר שליחת מכתב תלונה שני.
יש לציין שמכתב התלונה הראשון נשלח לישראייר בתאריך 14.9.2011!
כספי - עלות החופשה סוג הנזק :
זיכוי מלא ופיצוי כספי נוסף פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה