שירות רע ומזלזל בלקוחות |
נושא התלונה: |
יום שני 28 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מוקד הזמנות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לא להאמין חברה עסקית שמתפרנסת מלקוחות מרשה לעצמה לזלזל בהם ברמה שבה ישראייר מזלזלת בלקוחותיה.
הזמנתי היום מישראייר חבילת נופש בארץ , לפניי כשעה הם שלחו לנו הודעה שהטיסה אליה נרשמנו בוטלו והם רשמו אותנו לטיסה מאוחת יותר...
מאחר והשעה לא מתאימה לי הם כפו עליי אפשרות להוסיף כסף ולטוס דרך שדה דב או לבטל בעלות של 100 ש"ח - כמובן שבכל מקרה אני יוצאת מופסדת!!!
לאחר אי הסכמה הועברתי לאחראי, בחיי לא דיברתי עם האחראי כל כך חסר שירות וכלים לתת פתרונות ללקוחות איתם הוא מדבר.
לא היה מכן לתת לי חלופה או ביטול ללא עלות או מנהל או פניות הצציבור או שירות לקוחות...
לטענתו המנהלת שלו רינה שי לא מדברת עם לקוחות (כנראה שלא מכבודה) ואפילו הדגיש שמנכל ישראייר, רז גור אריה, גם הוא לא מדבר עם לקוחות!!!
חשוב לי שתדעו,
חבל שגם הנציגים שלכן במוקד הזמנות מדברים עם לקוחות, אם הם לא היו מדברים, ככה לא היו עונים לי, ולא הייתי מסתסכת איתכם כמו שהסתבכתי.
כי כרגע הפקדתי בידכם את מיטב כספי לחופשה לה חיכיתי כל כך הרבה זמן!!!
אני לקוחה שלכם לא אהיה יותר ואני אדאג שכולם ישמעו את מה שאני עברתי אתכם, כדי שלא יעברו גם הם.
בברכה, חלי.
|
וכמובן גם עגמת נפש |
סוג הנזק : |
לבטל לי עסקה ללא קנס של 100 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|