פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי בגין תפוסה מלאה בטיסה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני שנה+ רכשנו כרטיסי טיסה של ישראייר לרומא.
בבוקר הטיסה היה מצב של Over booking ולא היה לנו מקום בטיסה. דחו אותנו לטיסה אחרת של אלאיטליה.
בתמורה ישראייר פיצו אותנו בזוג כרטיסי טיסה הלוך ושוב לאחד ממגוון היעדים שלה באירופה.
כיום משיקולי תקציב איננו יכולים לממש הכרטיסים, להיפך, אנו צריכים את הפיצוי הכספי שהוצע לנו בזמנו (200$ לנוסע).
שלחנו לישראייר יותר מ-20 פניות במייל, בטלפון ובפקס, לגורמים שונים אליהם הופנינו ולא נענינו ולא יודעים למי עוד לפנות בנושא.
תוקף הזיכוי יפוג בסוף השנה ואנו מבקשים לסגור את הנושא.
תודה על הטיפול.
כספי סוג הנזק :
קבלת הפיצוי הכספי שהוצע מראש פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה