פיצוי בגין תפוסה מלאה בטיסה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 07 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני שנה+ רכשנו כרטיסי טיסה של ישראייר לרומא.
בבוקר הטיסה היה מצב של Over booking ולא היה לנו מקום בטיסה. דחו אותנו לטיסה אחרת של אלאיטליה.
בתמורה ישראייר פיצו אותנו בזוג כרטיסי טיסה הלוך ושוב לאחד ממגוון היעדים שלה באירופה.
כיום משיקולי תקציב איננו יכולים לממש הכרטיסים, להיפך, אנו צריכים את הפיצוי הכספי שהוצע לנו בזמנו (200$ לנוסע).
שלחנו לישראייר יותר מ-20 פניות במייל, בטלפון ובפקס, לגורמים שונים אליהם הופנינו ולא נענינו ולא יודעים למי עוד לפנות בנושא.
תוקף הזיכוי יפוג בסוף השנה ואנו מבקשים לסגור את הנושא.
תודה על הטיפול.
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת הפיצוי הכספי שהוצע מראש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|