|
|
|
|
|
|
דחיית טיסה פעמיים |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי טיסה לזוג+2 ילדים לאילת מבן גוריון הלוך בלבדל14.12.11 שעה 18:20.לפני כשבועיים התקשרו מהחברה להודיע על דחיית הטיס בשעה.הסכמתי לבקשה זו. היום התקשרו אליי שוב והודיעו שהטיסה נדחית שוב בשעה נוספת כלומר ל20:20 .אמרתי שזה לא טוב לי משום שאני עם 2 ילדים קטנים ושעת הטיסה מאוחרת לי מידי.זה לא ממש עניין אותם.ביקשתי לשנות טיסה משדה דב לשעה מוקדמת יותר.אפשרי אבל צריך להוסיף עוד 20 ש"ח על כול אדם.
ביקשתי שיספגו זאת משום שבטיסת חזור אני חוזרת לבן גוריון ובכול מקרה אצטרך מונית לשדה דב כי שם יהיה האוטו שלי.
זה גם לא עניין אותם.ככה זה וןזהו.... זו חוצפה.אני מרגישה שחברת ישראייר לא מתחשבת בלקוח הפרטי,עושה מה שהיא רוצה לתועלתה האישית וללא חשיבות הלקוח.אם ישנו מאמץ מצידי (לקיחת מונית בחזור)אז הייתי מצפה שיהיה מאמץ מצידם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראייר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|