|
|
|
|
|
|
דמי ביטול טיסה... |
נושא התלונה: |
כהן ניסן |
שם/כינוי: |
יום שלישי 17 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי טיסה הלוך ושוב ת"א - אילת אך בטעות הזמנתי הפוך...אילת ת"א.
הזמנתי באינטרנט בשעה 11:56 ולאחר שראיתי את הטעות התקשרתי בשעה 12:32
לחברה להודיע על הטעות ולבטל את ההזמנה ( 36 דקות מאישור ההזמנה)
ענתה לי נציגה קירה שהודיע לי על דמי ביטול בסך 200 ש"ח...ואם ברצוני לערער על כך להתקשר לפניות לקוחות...
התקשרת למנהלת פניות לקוחות בשם ריבי שענתה לי שבגלל שאני ביצעתי את ההזמנה באינטרנט האחריות עליי ואפילו שזה 36 דקות לפני קרה...
זה נשמע לי ממש הזוי!!!
מזמינים באינטרנט בחברה כל כך גדולה ואם טועים...אין חזרה?
|
בזבוז זמן ועלבון!!! |
סוג הנזק : |
אי חיוב דמי ביטול! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראייר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|