תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה משדה התעופה בן גוריון לאילת - לא מומשה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
חברותיי ואני (5) ביצענו דרך האנטרנט הזמנה לטיסה בחברת ישראייר לאילת משדה התעופה בן גוריון ביום 19/4/12 ,בשעה 08:00 בבוקר וחזרה ב- 21/4/12 , שילמנו באשראי כפי שמקובל בחברה , ביום הטיסה הגענו לשדה בשעה: 06:00 בבוקר ועלינו לטיסה כנדרש , טסנו לאילת ובהגיענו לאזור הנחיתה הטייס החליט שלא לנחות וחזר שוב לשדה התעופה בן גוריון . בשדה הוסבר לנו שתנאי מזג האוויר לא איפשרו נחיתה באילת.
שאלנו על פתרון ונמסר לנו להמתין עד שיסדרו טיסה נוספת , שעות ההמתנה ערכו עד השעה 16:00 ללא פתרון. לאחר הפצרות חוזרות ונשנות בדיילי החברה הוסדר לנו מיניבוס לאילת בו נדחקנו עם המזוודות על רגלינו מפאת חוסר מקום ..
דיילי החברה , ישראייר, רשמו את שמותנו ומס' האשראי לאחר שביקשנו את כספנו חזרה וטענו כי יטפלו בהחזר בהמשך
הגענו לאילת בשעה 22:00 מותשות עצובות וכועסות עקב התנהלות מביכה של חברת התעופה "הגדולה" אשר אינה מסוגלת לפתור תקלות פשוטות בזמן אמת, אציין כי חברות התעופה ארקיע ואל על נחתו באילת באותו הזמן ללא כל בעיה עם מזג האוויר ..
לנו נהרסה החופשה התבזבז יום עבודה לריק וכספנו לא הוחזר ..
אני מודיעה בזאת כי טיסה עם חברת ישראייר היא בגדר סכנת נפשות, חוסר ידע בהתנהלות ובנוסף יחס אנושי ראוי לגנאי...