טיפול רשלני בעיכוב טיסה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 19 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
שדה תעופה אילת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנו טיסה לנתב"ג לשעה 9:50 . כשהגענו לשדה נאמר לנו שהמטוס לא קיבל אישור נחיתה עקב האובך ולכן הטיסה מתעכבת . כל בקשותינו שיעבירו אותנו לטיסות שכן מתקיימות , אפילו לשדה דב או חיפה , נענו בכך שלשם כך יהיה עלינו לשלם הפרש מחיר גבוה . נציגי החברה התנערו מאחריותם להביא אותנו ליעדנו בכל דרך בתואנה שמדובר במזג האויר ולא בתקלה שלהם . גם בקשתנו שיגייסו את כל המטוסים שיכולים לנחות נענתה בזלזול .
לאחר המתנה של כ 5 שעות רצינו לצאת לאכול , השארנו את מספר הטלפון שלנו והובטח לנו שיעדכנו אותנו בכל התפתחות . כשחזרנו התברר שבינתיים התחילו להביא עוד מטוסים שיכולים לנחות וחלק נכבד מהמעוכבים כבר טסו , כלומר ההבטחה לעדכן אותנו הופרה בגסות .
אחראית המשמרת אמרה לנו לעלות לטיסה של רבע לחמש , בלי לתת לנו כרטיסים מסודרים . כאשר נפתחו השערים לטיסה של רבע לחמש עלינו למטוס . לאחר כמה דקות בא איש ביטחון של החברה , דיבר אלינו בגסות ואיים להביא אנשי אבטחה של השדה שיורידו אותנו בכוח . רק לאחר שהוכרחנו לרדת מהמטוס בבושת פנים הגיעה אחראית המשמרת עם כרטיסים לטיסה הבאה .
|
+עלבון+נזק כספי+בזבוז זמן+ילדים שמחכים בבית |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי גבוה על כל הנ"ל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|