פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול רשלני בעיכוב טיסה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
שדה תעופה אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנו טיסה לנתב"ג לשעה 9:50 . כשהגענו לשדה נאמר לנו שהמטוס לא קיבל אישור נחיתה עקב האובך ולכן הטיסה מתעכבת . כל בקשותינו שיעבירו אותנו לטיסות שכן מתקיימות , אפילו לשדה דב או חיפה , נענו בכך שלשם כך יהיה עלינו לשלם הפרש מחיר גבוה . נציגי החברה התנערו מאחריותם להביא אותנו ליעדנו בכל דרך בתואנה שמדובר במזג האויר ולא בתקלה שלהם . גם בקשתנו שיגייסו את כל המטוסים שיכולים לנחות נענתה בזלזול .
לאחר המתנה של כ 5 שעות רצינו לצאת לאכול , השארנו את מספר הטלפון שלנו והובטח לנו שיעדכנו אותנו בכל התפתחות . כשחזרנו התברר שבינתיים התחילו להביא עוד מטוסים שיכולים לנחות וחלק נכבד מהמעוכבים כבר טסו , כלומר ההבטחה לעדכן אותנו הופרה בגסות .
אחראית המשמרת אמרה לנו לעלות לטיסה של רבע לחמש , בלי לתת לנו כרטיסים מסודרים . כאשר נפתחו השערים לטיסה של רבע לחמש עלינו למטוס . לאחר כמה דקות בא איש ביטחון של החברה , דיבר אלינו בגסות ואיים להביא אנשי אבטחה של השדה שיורידו אותנו בכוח . רק לאחר שהוכרחנו לרדת מהמטוס בבושת פנים הגיעה אחראית המשמרת עם כרטיסים לטיסה הבאה .
+עלבון+נזק כספי+בזבוז זמן+ילדים שמחכים בבית סוג הנזק :
פיצוי כספי גבוה על כל הנ"ל פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה