מידע שגוי באתר |
נושא התלונה: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רציתי להזמין טיסה דרך האתר, כשחיפשתי היה רשום שיש 7 מקומות פנויים במחיר של 120 ש"ח. לאחר ביצוע ההזמנה נכתב כי אין מקומות פנויים בטיסה זו. עם זאת, כשהתקשרתי, נאמר בטלפון שיש מקומות פנויים אך רק במחיר גבוה יותר.
ביקשתי לקבל את המחיר שצויין באתר ובקשתי נענתה בשלילה. הבנתי את טענת הנציג שהמחיר הוא מחיר שמוקצב למספר מקומות בלבד - עם זאת, לא ברור לי מדוע חברת ישראייר לא מעדכנת את האתר בהתאם או לפחות עומדת מאחורי המחירים שהיא מפרסמת באתר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר על הפרש הסכום בין המחיר באתר למחיר הרכישה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|