|
|
|
|
|
|
תלונה בגין |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה בגין מקומות ישיבה במטוס
בתאריך 15.6.12 – 17.6.12 שהינו בחופשה באילת אני ובעלי במסגרת דיל שסגרנו אליכם למלון אגמים כולל טיסות.
החופשה עצמה היתה טובה ונהננו אמנם להפתעתנו כשהגענו לטיסה חזרה בתאריך 17.6.12 בשעה 17:00 מאילת לשדה דב, הושיבו אותנו בשני מקומות חירום במטוס אשר יושבים עם הפנים כלפי כל הנוסעים במטוס. (ישיבה הפוכה- דבר שהוא לא נעים לכשעצמו).
אציין כי הנ"ל חמור מאוד מבחינתי ושילמתי מחיר טיסה מלא ולא כרטיס של "סוג ב'" כאשר אני ובעלי צריכים לשבת בשונה משאר הנוסעים (זאת ועוד לאחר עיכוב של כ 50 דקות משעת הטיסה המקורית).
יתרה מזו כי במשך כל הטיסה חשתי ברע עקב הישיבה ההפוכה במטוס, היו לי בחילות וכן הקאתי מס פעמים כשנחתנו.
מצער מאוד שהחופשה הסתיימה בצורה שכזו מכוערת .
אבקש את בדיקתכם והתייחסותכם בהתאם בהקדם.
בברכה,
מיטל קונפינו
0503889949
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראייר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|