פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה בגין מקומות ישיבה במטוס

בתאריך 15.6.12 – 17.6.12 שהינו בחופשה באילת אני ובעלי במסגרת דיל שסגרנו אליכם למלון אגמים כולל טיסות.
החופשה עצמה היתה טובה ונהננו אמנם להפתעתנו כשהגענו לטיסה חזרה בתאריך 17.6.12 בשעה 17:00 מאילת לשדה דב, הושיבו אותנו בשני מקומות חירום במטוס אשר יושבים עם הפנים כלפי כל הנוסעים במטוס. (ישיבה הפוכה- דבר שהוא לא נעים לכשעצמו).
אציין כי הנ"ל חמור מאוד מבחינתי ושילמתי מחיר טיסה מלא ולא כרטיס של "סוג ב'" כאשר אני ובעלי צריכים לשבת בשונה משאר הנוסעים (זאת ועוד לאחר עיכוב של כ 50 דקות משעת הטיסה המקורית).
יתרה מזו כי במשך כל הטיסה חשתי ברע עקב הישיבה ההפוכה במטוס, היו לי בחילות וכן הקאתי מס פעמים כשנחתנו.
מצער מאוד שהחופשה הסתיימה בצורה שכזו מכוערת .
אבקש את בדיקתכם והתייחסותכם בהתאם בהקדם.
בברכה,
מיטל קונפינו
0503889949
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה