|
|
|
|
|
|
יחס מחפיר לנוסעים לאילת. 19.08.2012 |
נושא התלונה: |
יום ראשון 19 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אנו ממתינים לעלות לטיסה לאילת עם ילדים קטנים- הרי זה השיקול לטוס ולא לנסוע כיוון שמבחינת זמן תהליך הטיסה ארוך יותר. עברו יותר מ 45 דק מאז היינו אמורים לעלות למטוס ואף אחד לא מודיע לנו למה לא עולים. התקשרתי למשרדי החברה ואחרי זמן ארוך עונה נטי בטון דיבור המתאים לבסטיונרית בשוק " אבל ממי...." ממי? מה זה ממי? אני לקוחה שלך לא שום דבר אחר. הגיעו נציגות מישראייר ב 1520 והודיעו שעליית המטוס היא ב 1600. ולא רק שלא היה נראה להם נחוץ להציב נציג חברה בתוך האולם אלא שבחוצפתם מתווכחים מול כל הנוסעים שהם התריעו על כך ברמקולים. מיותר לציין שאף אחד מהנוסעים לא שמע בתוך אולם ההמראות על העיכוב. מוסר המתן שרות כ"כ ירוד כ"כ מחפיר. אין שום זכות לחברה לא להודיע ולתת שרות הולם ללקוחות שמשלמים די הרבה כסף להשתמש בשרטתם
|
|
|
|
|
|
|
|
ישראייר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|