פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר לנוסעים לאילת. 19.08.2012 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנו ממתינים לעלות לטיסה לאילת עם ילדים קטנים- הרי זה השיקול לטוס ולא לנסוע כיוון שמבחינת זמן תהליך הטיסה ארוך יותר. עברו יותר מ 45 דק מאז היינו אמורים לעלות למטוס ואף אחד לא מודיע לנו למה לא עולים. התקשרתי למשרדי החברה ואחרי זמן ארוך עונה נטי בטון דיבור המתאים לבסטיונרית בשוק " אבל ממי...." ממי? מה זה ממי? אני לקוחה שלך לא שום דבר אחר. הגיעו נציגות מישראייר ב 1520 והודיעו שעליית המטוס היא ב 1600. ולא רק שלא היה נראה להם נחוץ להציב נציג חברה בתוך האולם אלא שבחוצפתם מתווכחים מול כל הנוסעים שהם התריעו על כך ברמקולים. מיותר לציין שאף אחד מהנוסעים לא שמע בתוך אולם ההמראות על העיכוב. מוסר המתן שרות כ"כ ירוד כ"כ מחפיר. אין שום זכות לחברה לא להודיע ולתת שרות הולם ללקוחות שמשלמים די הרבה כסף להשתמש בשרטתם

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה