|
|
|
|
|
|
טיסה דרך אתר גוליבר- ישראייר ביום ה 12\09\20 |
נושא התלונה: |
רפאל עפרה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 20 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי ביום ה' טיסה לאילת דרך אתר גוליבר באינטרנט-לי ולבת שלי הקטנה..הטיסה היתה אמורה להתרחש בשעה 18:50 ...בגלל עיכובים יצאנו ב 20:00 שעה ועשרה אחרי... אחרי שהגענו לאילת התברר שחלק מהמזוודות במטוס השני של אל-על ולכן המתנו מ20:50 ועד 21:45 כשעה..
כלומר: שעתיים נגזלו מזמן הנופש שלנו בהמתנה וטירטור בעודי עם ילדה קטנה..חוץ מזה שהפסדנו את ארוחת הערב במלון ונאלצנו להזמין ארוחה לחדר והפסדנו הצגה באילת..טיסה של 50 דק נארכה לכ3 שעות..!!לו הייתי נוסעת באוטובוס הייתי מגיעה לפני...
אני דורשת את כספי בחזרה (שילמתי ש"ח495)+פיצוי על העוגמת נפש והטירטור והארוחה וההצגה שהפסדנו. הגענו לנופש ממש כועסים ועייפים
|
בזבוז זמן והפסד ארוחת ערב והצגה |
סוג הנזק : |
החזר הנסיעה 495 ש"ח + פיצוי ארוחת ערב והצגה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראייר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|