פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התחשבות במצב הקשה בדרום נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טיסה דרך ישראייר בתאריך ה18/11 בכדי להתנתק מהמצב הביטחוני הקשה באשקלון ל4 אנשים לאילת לי לאשתי לשני תינוקות בני פחות משנה וחצי ביום הטיסה נפל גראד צמוד לביתי הלם כלי תקשורת רבים וצוותי מדא משטרה ומכבי אש הקשו על יציאה מביתי עקב כך החמצתי את הטיסה האמורה לעיל. כשהגעתי לנתבג דיברתי עם נציגי השירות פשוט אמרו לי אין מה לעשות סע לשדה דב מכיוון שאין עוד טיסות מנתבג תמתין שם עד שתהיה טיסה שיש בה מקום זאת אומרת להחזיר שוב את כל המזוודות לנסוע לתל אביב עם שני ילדים להמתין לפחות 3 4 שעות איתם ורק אולי לעלות לטיסה. במקום זה קניתי כרטיסים בחברה אחרת עלה לי כפול ממה ששילמתי בישראייר חוסר ההבנה מצידם היה פשוט מזוויע ומקומם בשעה שכל המדינה מאוחדת חברה כזאת גדולה לא מוכנה אפילו לשמוע אותך.
בזבוז כסף סוג הנזק :
הכרה במצב והחזר כספי פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה