פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב טיסה בישראייר בגלל תקלה של החברה ללא פיצוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
טיסה מס' 341 לרומא ב26.4.06 , 9:30. אחרי שכבר הניעו מטוסים התגלתה תקלת תשמל במטוס. הורידו אותנו במטוס והשאירו אותנו בשדה תעופה, כשכל הזמן משקרים לנו בפנים ולא דואגים באמת לטיסה חלופית. בסוף העלו אותנו על מטוס שחזר מברצלונה רק ב19:30 למרות שהיה אפשר להעלות אותנו על טיסות אליטליה שיצאו ריקות (אם ישראייר היתה מוכנה לשלם רק 100$ לנוסע, או לעלות אותנו לטיסה מרומא שנחתה בצהריים).סה"כ משעת הצ'ק אין היינו כ14 שעות בשדה התעופה. ישראאיר לא דאגה אפילו לפתוח אחד מהטרקלינים לנוחות הנוסעים. הגענו ב22:30 לרומא. ישראייר לא דאגה לשום שירותי קרקע, למרות שאנשים נתקעו ברומא ללא מקום לינה או הרכב שהם הזמינו. החברה מתחמקת מאחריות בתואנה שהם חברת צארטרים. בארה"ב כשדבר כזה קורה דואגים גם ללינה באותו יום והסעה למלון וגם כרטיס טיסה פיצוי.אנחנו הפסדנו יום מהטיול ועוגמת נפש. היו אנשים שהפסידו טיסות לניו יורק. שלא לדבר על כמה זה לא בטיחותי להעלות נוסעים מיד על טיסה שנכנסה ללא בדיקה מקיפה. מאנשים אחרים הבנו שזה נוהל רגיל בישראייר כמעט כל טיסה שלהם מתעכבת בשל תקלה טכנית. לדעתינו זה מעיד על אחזקה לקויה או מצב גרוע של המטוסים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי לכל נוסעי הטיסה. פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אפשטיין, מנהלת מח שם ותפקיד:
הלקוחה קיבלה מענה אישי לביתה וכן הנחה עתידית בחברתנו. תגובה:
הנחה עתידית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה