פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וביזיון הלקוח וםחיטה של כסף נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שדה דב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טיסה משדה דב לאילת טיסה אחרונה בשעה 2100 ההזמנה בוצעה בויזה יום לפני כן יתברר לי שיש טעות בתאריך הטיסה טעות של מחלקת ההזמנות כל זה יתברר רגעים ספורים לפני הטיסה לאחר המתנה של חצי שעה מול הפקיד שלא ממש טרח לעזור ללקוח קבוע שלכם הפקיד בשיא החוצפה עוד ביקש ממני תוספת כסף עבור הטיסה ואם לא אשלם אני לא יטוס אמרתי לו אני לא ישלם כסף מכוון שהזמנתי טיסה לתאריך הקיים על טעות שלכם אני לא משלם אכן הוא הבעיר לי שאפשר להגיש תלונה ולנסות לקבל החזר עכשיו תארו לכם עד כמה אפשר לעבוד עליכם בעיניים וליסחוט כסף למי יש זמן להיתלונן ולרוץ אחרי ישראייר ביגלל טעות של פקידה אם זה בכוונה או לא מי יודע אנחנו מזמינים בפלפון טיסות מקבלים מספר הזמנה מגיעים לשדה והם אומרים שביצעתה בתאריך אחר תארו כמה כסף הם עושים עלינו בכל מקרא אני טסטי בארקיע שילמתי מחיר מלא היגעתי לאילת ולעולם אני לא יטוס בחברתחם הפסדתם לקוח שטס במשך שנים באישראייר וגם הבן שלי לא יטוס אצלכם יותר אני ממש מאוכזב מכם כך לא מתנהגים לנוסעים ובימיוחד לאנשים שמפרנסים ילד וכל שקל חשוב לנו זאת גניבה של אוכל של ילדינו אני מקווה שתסיקו מסקנות מהר מאוד ואני שוקל מאוד אם להגיש תלונה לתיקשורת ולנציב הצרכן תודה

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אפשטיין, מנהלת מח שם ותפקיד:
שלום רב,
חברת ישראייר עושה מאמצים בלתי פוסקים על מנת לשרת את לקוחותיה בנאמנות ומקצועיות, אנו מייחסים חשיבות ראשונה במעלה לכל פנייה ולגבי כל היבט הקשור בשירות הניתן על ידינו לנוסעים. חשוב לציין כי בטרם סגירת ההזמנה במחשב, מוודא הנציג עם הלקוח את פרטי ההזמנה (תאריך, שעה וכו'), זאת ע"פ "נוהל סגירת הזמנה" ובכדי למנוע אי בהירויות מכל סוג שהוא. בזמן זה יכול הנוסע להבחין כי הזמנתו אינה תואמת את בקשתו ולשנותה בהתאם.
מבדיקתנו עם נציגת ההזמנות אשר דרכה בוצעה ההזמנה למר חופית ביום 6-5-06, נמסר לו בסיום ביצוע ההזמנה - תאריך הטיסה וכן היום בשבוע. אי לכך, לא תוכל חברת ישראייר לקבל את טענתו כי ביקש מועד טיסה שונה.
בנוסף, עם הגעתו לשדה התעופה ביום 07-05-06, ע"פ נוהל החברה, הוצע לו לטוס בתוספת תשלום למחיר טיסה מלא, שכן, זהו מחיר הטיסה לתושב אילת בעת רכישת כרטיס טיסה בשדה. מר חופית סירב להצעה זו ובחר שלא לטוס כלל.
נוסע אשר לא מופיע לטיסתו או בוחר לא לנצל את כרטיסו, מכל סיבה אשר תהיה, אינו זכאי להחזר כספי בגין כך. לכן, לצערנו, לא נוכל להיענות לבקשת מר חופית להחזר מחיר כרטיס הטיסה.
תגובה:
לא ניתן להחזיר כסף ללקוח אשר ביקש שלא לטוס מתוך בחירתו בלבד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה