ליאת אפשטיין, מנהלת מח |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
חברת ישראייר עושה מאמצים בלתי פוסקים על מנת לשרת את לקוחותיה בנאמנות ומקצועיות, אנו מייחסים חשיבות ראשונה במעלה לכל פנייה ולגבי כל היבט הקשור בשירות הניתן על ידינו לנוסעים. חשוב לציין כי בטרם סגירת ההזמנה במחשב, מוודא הנציג עם הלקוח את פרטי ההזמנה (תאריך, שעה וכו'), זאת ע"פ "נוהל סגירת הזמנה" ובכדי למנוע אי בהירויות מכל סוג שהוא. בזמן זה יכול הנוסע להבחין כי הזמנתו אינה תואמת את בקשתו ולשנותה בהתאם.
מבדיקתנו עם נציגת ההזמנות אשר דרכה בוצעה ההזמנה למר חופית ביום 6-5-06, נמסר לו בסיום ביצוע ההזמנה - תאריך הטיסה וכן היום בשבוע. אי לכך, לא תוכל חברת ישראייר לקבל את טענתו כי ביקש מועד טיסה שונה.
בנוסף, עם הגעתו לשדה התעופה ביום 07-05-06, ע"פ נוהל החברה, הוצע לו לטוס בתוספת תשלום למחיר טיסה מלא, שכן, זהו מחיר הטיסה לתושב אילת בעת רכישת כרטיס טיסה בשדה. מר חופית סירב להצעה זו ובחר שלא לטוס כלל.
נוסע אשר לא מופיע לטיסתו או בוחר לא לנצל את כרטיסו, מכל סיבה אשר תהיה, אינו זכאי להחזר כספי בגין כך. לכן, לצערנו, לא נוכל להיענות לבקשת מר חופית להחזר מחיר כרטיס הטיסה. |
תגובה: |
לא ניתן להחזיר כסף ללקוח אשר ביקש שלא לטוס מתוך בחירתו בלבד. |
פתרון: |
|
|