פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומשפיל לאשה בת 72 נושא התלונה:
korem roni שם/כינוי:
‏יום שני ‏05 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' בן-יהודה 23, תל-אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני אלמנה בת 72 ונסעתי לטיול עם זוג חברים לברלין. בתאריך 05/09/2005 חזרתי בטיסת ישראייר מברלין (ISR252) לנתב"ג.
לטיסה עליתי כשאני סובלת מכאבי לומבגו שתקפו אותי במהלך הטיול והתיישבתי במקום מושבי, שורה 4 כסא C.
הכסא שלפני לא היה תקין באופן כזה שהמגש הנשלף ממנו התפרק מצירו ולא הייתה כל אפשרות ליישר או לסדר אותו. בעת חלוקת האוכל הראיתי לדיילת כי אם אניח את האוכל על המגש הנשלף הרי שהאוכל יישפך ממנו וייפול עלי ו/או על הרצפה.
הדיילת בקשה ממני לעבור ולאכול בעמדת הדיילות והציעה לי את כסא הדיילת לשבת עליו. למרות כאבי הגב שמהם סבלתי, הטרחתי עצמי, קמתי ולקחתי את האוכל לעמדת הדיילת כפי שהוצע לי. בקושי התמקמתי וטרם הספקתי לטעום טעימה מהאוכל הגיעה לעמדה הדיילת ודרשה ממני לעזוב את המקום ולחזור למקומי למרות שידעה על קיום הבעיה בכסא.
השארתי את האוכל שממנו לא הספקתי לאכול בעמדת הדיילת מאחר ולא היה טעם לקחת אות ו בחזרה למושב, אך נטלתי את כוס הקפה מתוך כוונה שאולי קפה אצליח לשתות.
כשהגיעה אלי הדיילת שחלקה את הקפה, בקשה שאניח את הכוס על המגש שלפני על מנת שתוכל למזוג קפה. הראיתי לה כי המגש אינו תקין והסברתי לה כי אני סובלת מכאבי גב ואז, היא נטלה ממני את הכוס, הניחה אותה על רצפת המטוס, מזגה לתוכו קפה וגם בחשה סוכר. כל זאת לעיני הנדהמות ולעיני חברי שישבו לידי והיו עדים למחזה המביש.
מאחר ואת הארוחה לא אכלתי, לא הייתה לי ברירה ושתיתי את הקפה למרות הצורך להתכופף ולהרימו מהרצפה ולמרות העלבון שבצורת ההגשה והיחס מצד הדיילת.
לא רק שהטיסה יצאה באיחור, לא רק שהכסא שלפני והמגש שעליו היו שבורים, לא רק שלא הצלחתי לאכול את הארוחה, לא רק שהוקמתי/סולקתי בבושת פנים מעמדת הדיילת ולא רק ששתיתי קפה שנמזג לי בכוס שהונחה על הרצפה, אלא שגם הייתי צריכה לספוג מבטים זועמים מצד הדיילות כשחברי צילמו את הכסא השבור, וזאת כאילו שאני אשמה בכל הנ"ל.
מעבר לתמונה שצולמה, יש לי כמובן עדים שיעדו כי כל הנ"ל אמת ונכון.

אני חושבת שאין צורך להוסיף מילים שיתארו את מה שהרגשתי במהלך הטיסה הן כאדם בכלל והן כבת 72 בפרט.

תלונה שנשלחה למנכ"ל חב' ישראייר ב-13/9/05, לא נענתה עד היום !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
נזיפה חמורה לכלכל הטיסה ולדיילת ופצוי כספי פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אפשטיין, מנהלת מח שם ותפקיד:
הפונה אינה מופיעה ברשימת הנוסעים של טיסת ישראייר מברלין לתל אביב ביום 5-9-05. כמו כן, מעולם לא הגיעה פניה של הגב' קורם למשרדי החברה ולאור כך לא נענתה. תגובה:
ראה תשובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה