פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק כספי כבד מאוד בשל איחור בהמראה וביצוע נחיתת חרום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר כשעתיים עיכוב המראה בבן- גוריון ועוד כשעתיים וארבעים וחמש דקות עיכוב בקנדה לשם נחיתת חירום (לטענת הקברניט- אזל הדלק- ממש כך!), הגענו ל JFK כשטיסת הקונקשן שלנו לפיניקס כבר עזבה. עוד במטוס, כשהסברנו לאחראי הדיילים המבולבל מה עתיד לקרות, הוא טען שאין ביכולתו לעשות דבר (אפילו לא שיחת טלפון לשדה) אך עלינו לחפש את נציגי ישראייר שנמצאים איפושהוא בשדה,אין הוא יודע היכן, והם אולי יהיו לעזר. מיותר לציין את התוהו שרחש במטוס ואת חוסר האונים, הלחץ והבילבול של הנוסעים מחד והצוות הצעיר והמאוד לא מקצועי מאידך. כשהגענו לשדה חיפשנו את אותם נציגים אך לשווא. לא היו ולא נבראו. הטיסה הבאה לפיניקס היתה 4 שעות לאחר שנחתנו ומסלולה היה דרך דטרויט עם המתנה של 7 שעות שם. בלית ברירה נאלצנו לרכוש את אותם כרטיסים שהיו בשווי 279$ כ"א (אנו זוג). בגלל חוסר המקצועיות של ישראייר והשירות הלקוי, הגענו ליעדנו לאחר 13 שעות עיכוב כשאנו תשושים, עייפים ועם נזק כספי כבד- כרטיסים שנרכשו מחדש ויום עבודה מפוספס. מיותר לאמר שבתור אשה הרה, סבלי היה כפול ומכופל. אנו דורשים את שמגיע לנו- שווי כרטיסי הקונקשן שנאלצנו לרכוש בגלל ישראייר.
עוגמת נפש, בזבוז זמן יקר סוג הנזק :
שווי הכרטיסים: 558$ פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אפשטיין, מנהלת יח שם ותפקיד:
טיסתה של הנוסעת ריץ מוריה נחתה נחיתת ביניים, שאינה נחיתת חירום כלל וכלל בדרך לניו יורק, עקב מזג אוויר סוער בניו יורק ומתן הוראה מפורשת לנחות שם ע"י רשויות התעופה המקומיות.
ראוי להדגיש כי עיכובים במועדי הטיסות הינם לעיתים כורח הנובע מסיבות מבצעיות, טכניות או אחרות והינם תופעה מוכרת ואפשרית בתחום התעופה.
עובדות אלו ידועות וצריכות להילקח בחשבון ע"י המשתמש בתחבורה אווירית בארץ ובעולם.
חברת ישראייר פעלה כמתבקש באירוע זה והציעה לקהל לקוחותיה עזרה וטיפול בכל הקשור לטיסות המשך. צוות ישראייר בניו יורק טיפל בכל נוסע ובכל בקשה ושאלה שהועלתה. אנו מצרים אם הגב' ריץ לא פנתה לנציגינו לקבל את הסיוע המתאים.
חברת ישראייר אינה האחראית לעיכוב זה,ש כן, היה זה כוח עליון אשר גרם לכך ועל כן, לא תוכל לזכות את הלקוחה (שלא הציגה העתק מכרטיסי הטיסה ולא פנתה ישירות לחברת התעופה) בעבור החיוב. אולם, תעשה כל שניתן לקבלת זיכוי מחברת התעופה בה טסה גב' ריץ.
תגובה:
באם תעביר הגב' ריץ לחברת התעופה העתק מכרטיס הטיסה שהיו ברשותה ומאלו שרכשה בשנית, תעשה החברה כל שניתן מול חברת התעופה בה כדי שיזכו אותה בעבור כך.
יודגש כי חברות תעופה בארץ והעולם מכירות בכוח עליון אשר מונע את הגעת המטוס בזמן ועל כן, עושות רבות לעזור לקהל הנוסעים. אנו בטוחים כי במידה וחברת ישראייר תעביר את המקרה לטיפול חברת התעופה בה טסה הגב' ריץ, יינתן לה זיכוי מהם בהתאם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה