פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק שנגרם לעגלה בטיסה מס' 386123 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי השרות וההתייחסות להם זכיתי לימדו אותי הרבה הודות "שרותיות" אל מול חוסר הסובלנות , הציניות, והזלזול אשר זכינו לקבל בחזרה מהחופשה מצד דיילות השרות אשר מייצגות את חברת ישראייר.
אני ובני איתמר בן השנה חזרנו מאילת לבן גוריון בטיסה מספר 386123 כאשר ברשותנו היו עגלה שאותה מסרנו עם העלייה למטוס, ותיק שאותו נשאתי עמי לטיסה.
עם הנחיתה בבן גוריון, מיהרתי לקחת את העגלה , רק שלתדהמתי היא הייתה שבורה לגמריי.
כל החלק העליון של המנגנון שפותח ונועל את העגלה נשבר ולא נמצא, כך שיכולנו לפתוח את העגלה באופן ידני אך לא הצלחנו לנעול אותה, ובנוסף מתקנים שהיו בחזית העגלה נופצו וניזוקו.
מיד פניתי לאנשי הצוות וניסיתי לאתר מישהו שיוכל לעזור לי לאתר את החלק שנשבר (המנגנון שסוגר את העגלה) ולמרות שנשאתי עימי תינוק בן שנה, ביקשתי לחפש זאת בעצמי, אך לצערי, אף אחד מאנשי הצוות לא טרח לנסות ואולי לעזור לי. במקביל, הופננו לקבלת עזרה מנציגת החברה הממוקמת בטרמינל, שמטרתה לפתור בעיות נוסעים. עם כל הקשיים, הצלחתי להגיע לנציגתם בטרמינל והצגתי בפניה את הבעיה ובמקביל גם את העגלה השבורה, ולתדהמתי היא מייד נכנסה למגננה וירתה לעברי מטר של משפטים אשר אינם עולים בקנה אחד עם המקרה המדובר. שכן, נימוקיה היו, שישראייר אינה נושאת באחריותה שריטות, נזק לגלגלים..... וככל שניסיתי להסביר שהנזק כלל לא בגלגלי העגלה וכו' , היא המשיכה בטון תוקפני וברצון עיקש להתנער מהאחריות המוטלת עליה והמשיכה לציין כי קיים עלון המודבק על הדלפקים, והפנתה אותי לעיין בו. ניגשתי אכן לדלפקים וקראתי את אותה רשימה אשר בסעיפיה הרבים, אין איזכור לגבי נזק למנגנון העגלה שניזוק.
ביקשנו לשוחח עם המנהלת שלה, וגם הפעם נענינו בציניות שזה יקח הרבה זמן כי היא כרגע מאד עסוקה, והעובדה כי אני חסרת אונים עם דמעות בעיניים וילד בן שנה על הידיים רק הגבירו את ההתנהגות המשפילה לה זכיתי.
לצערי, נותרתי המומה עם המון ספקות ותהיות לגבי המושג שרותיות איתו הם מנפנפים את הדגל, מה גם שעדיין לא ברור לי , במקרים בהם עלולים להיגרם נזקים לחפצים מדוע עם העלייה למטוס, אותה נציגה שמטפלת בעגלה, אינה מיידעת את הנוסע לגבי החלק שלו באחריות הנזק במידה ויגרם?!
למרות כל מה שעברנו, ניסינו ארוכות לנעול את העגלה ומשלא הצלחנו חזרנו לטרמינל וביקשנו שתפנה אלינו מישהו שיוכל לעזור לנו לסגור את העגלה כדי להכניסה לרכב, אבל לצערנו גם הפעם נתקלנו באטימות חסרת התחשבות , ומשלא נותרו לי ברירות , השארתי ברשותה את העגלה והלכתי.
לאחר בקשתי שההתייחסות תיעשה במהירות המירבית מאחר ואינני יכולה להתנייד זמן ממושך עם תינוק על היידיים ללא עגלה, מדובר בפריט שהוא חלק בלתי נפרד מחיי השגרה שלנו, לקח להם שבוע לחזור אליי שהם הצליחו לסגור את העגלה ושאוכל להגיע לקחת אותה.
בנוסף פניתי למנהל מחלקת שרות הלקוחות ועדיין לא קיבלתי תשובה הולמת.
כיום יש ברשותי עגלה חדשה, וחשוב לי ליידע את כל אותם האנשים שנוסעים עם חברות התעופה לדעת שאין אחריות על העגלה או על הפריטים הנלווים למזוודות.
כספי סוג הנזק :
אין פיתרון. נכון להיום אני וכל מכריי אינם נוסעים י פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אפשטיין, מנהלת מח שם ותפקיד:
הנוסעת נענתה במהירות באדיבות וקיבלה מספר פתרונות הולמים לבעייתה. הגברת שכביץ בחרה שלא לקבל את הצעת החברה. לצערנו, לא נוכל להוסיף דבר. תגובה:
ראה למעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה