פרטי התלונה

תלונות משטרה

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין דלפק הסברה, הדרכה או הכוונה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
משטרת חיפה עברה מבניינים ישנים שבחיפה לבניין חדש. חיפשתי בבניין החדש מחלקת תעבורה. מסתבר שאין שם דלפק הכוונה והסברה לאזרח התמים כמוני שנתקל במבוך הבניין ללא מציאת פתרון. הבחורה שהייתה בשער הכניסה אמרה לי לעלות לקומה שניה שם נמצאת משטרת תעבורה. היא אינה יודעת איזה מספר החדר שמיועד לקבלת קהל. עליתי לקומה שניה וסרקתי חדר אחר חדר. בכולם אמרו לך לחדר מספר זה וזה. לבסוף לא מצאתי את החדר הנכון. התעצבנתי ודרשתי את מיקומו של משרד מפקד התחנה. כל השוטרים סירבו לענות לפנייתי לחפש את משרדו של מפקד התחנה. בכמה חדרים סילקו אותי החוצה במילים: "צא החוצה וסגור את הדלת אחריך". לבסוף, אחרי סיבובים רבים בכל הקומות, פגשתי את מפקד התחנה, שיצא ברגע האחרון, מהמזנון. הוא היה אדיב ומסביר פנים. קיבלתי את תשובותיו על המקום (במסדרון), אך לא לגמרי ברורות.

הערה: אני בחור חרש. נא לא להתקשר בטלפונים דיבוריים, אלא לשלוח מיילים. תודה.
הקמת דלפק קבלה להסברה ולהכוונה לאזרחים התמימים. פתרון נדרש :

משטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה